شنبه 3 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ميلاد اسدی ، ۵۵ روز در زندان انفرادی، ادوارنيوز

ادوارنيوز: ميلاد اسدی دانشجوی دانشگاه خواجه نصير و عضو شورای مرکزی دفتر تحکيم وحدت علبرغم گذشت ۵۵ روز از زمان بازداشت همچنان در سلول انفرادی نگهداری می شود.

به گزارش خبرنگار ادوارنيوز، ميلاد اسدی در آخرين ملاقات با خانواده اش از انتقال خود به بند ۲۴۰ زندان اوين خبر داده و تصريح کرده است از ابتدای بازداشت در يک سلول دو در دو نگهداری می شده و از چند روز قبل به سلول انفرادی بند ۲۴۰ که از سلول قبلی نيز کوچک تر است منتقل شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بازجويی ها از ميلاد اسدی حول فعاليت های دانشجويی در دانشگاه خواجه نصير و همچنين دفتر تحکيم وحدت صورت گرفته و بازجويان او را برای استعفا از دفتر تحکيم يا غيرقانونی و منحله دانستن اين اتحاديه دانشجويی تحت فشار قرار داده اند. اسدی خطاب به خانواده خود تصريح کرده"زيربار چنين درخواست هايی نخواهد رفت اگرچه ممکن است او را ماه ها در زندان انفرادی تحت فشار قرار دهند" گفته می شود ساير اعضای بازداشت شده دفتر تحکيم وحدت از جمله بهاره هدايت،مهدی عرب شاهی و مرتضی سمياری تحت فشارهای مشابهی قرار دارند.

ميلاد اسدی در روز نهم اذرماه امسال در منزل پدری اش بازداشت شد و گفته می شود يکی از عوامل حراست دانشگاه خواجه نصير نيز هنگام بازداشت وی توسط ماموران امنيتی حضور داشته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016