یکشنبه 4 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی نژاد: خبرهای خوشی از غنی سازی در دهه فجر اعلام می شود، مهر

رئيس جمهور در پاسخ به اين سئوال که ايران با توجه به اتمام مهلت داده شده به غرب برای تامين سوخت، غنی سازی را کی آغاز خواهد کرد، گفت: در دهه فجر خبر خوشی در اين خصوص به مردم داده خواهد شد.
به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، محمود احمدی نژاد رئيس جمهور پس از حضور در صحن علنی مجلس و ارائه لايحه بودجه ۸۹ کل کشور با حضور در جمع خبرنگاران به سئوالات آنان پاسخ داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر اينکه با توجه به پايان رسيدن مهلت داده شده به ۱+۵ برای تامين سوخت ايران، جمهوری اسلامی ايران غنی سازی را از چه زمانی آغاز خواهد کرد، گفت: دهه فجر خبر خوشی در اين خصوص به مردم داده خواهد شد.

وی در پاسخ مجدد خبرنگار مهر که آيا از دهه فجر غنی سازی آغاز می شود يا خبر آن به مردم داده می شود، گفت: اين خبر آنقدر شيرين است که همه شما خوشحال می شويد. ما در دهه فجر اخباری از پيشرفت کشور در اختيار مردم قرار می دهيم که اين اخبار موجب شادی ملت ايران و همه ملتهای آزاده جهان خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016