شنبه 10 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کروبی: در راهمپیمایی 22بهمن شرکت می کنم، امروز

دبيرکل حزب اعتماد ملي تصريح کرد که در صورت لزوم نيروهاي نظام، براي "انقلاب، نظام و جمهوري اسلامي" با هم متحد خواهند شد.

مهدي کروبي در مصاحبه با روزنامه فايننشيال تايمز مي گويد:"نيروهاي دو جناح جمهوري اسلامي که دغدغه نظام اسلامي را دارند، به محض اينکه متوجه شوند، خدايي نکرده، انقلاب، نظام و جمهوري اسلامي در خطر است، با هم متحد خواهند شد."



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کروبي همچنين اظهار داشته است که اين اتفاق به زودي روي خواهد داد. وي با اشاره به سخنان چند روز پيش هاشمي رفسنجاني، رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام مبني بر لزوم همکاري نيروهاي معتدل دو جناح براي يافتن راه حل، ضمن تائيد اين سخنان تصريح مي کند که "آقاي هاشمي رفسنجاني به درستي گفتند که بهترين کسي که مي تواند موجب حل مشکلات شود، رهبر انقلاب هستند. با آقاي هاشمي موافقم."

مهدي کروبي در واکنش به شعارهاي ساختارشکن و ضدانقلابي نيز مي گويد:" به نظر من، اين شعارها 100 درصد اشتباه است و هيچ فايده اي ندارد." وي همچنين از حضور خود در راهپيمايي روز 22 بهمن خبر داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016