دوشنبه 19 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تجمع اعتراضی ايرانيان مقيم ايرلند در دابلين به مناسبت ۲۲ بهمن، ۱۱ فوريه

ايرانيان مقيم ايرلند در سی و يکمين سالگرد انقلاب اسلامی ايران، بار ديگر با برگزاری تجمع در شهر دابلين، اعتراض خود به نقض حقوق بشر در ايران در پی انتخابات رياست جمهوری را اعلام می کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


توقف اعدام ها در ايران، آزادی زندانيان سياسی که پس از انتخابات بازداشت شده اند،مشخص شدن وضعيت افرادی که پس از انتخابات ناپديد شده اند و توفف شکنجه زندانيان از جمله خواسته های اين تجمع اعتراضی است.
احترام به حقوق شهروندی و آزادی بيان در ايران، رعايت قانون و عدالت و توقف محاکمات نمايشی و اعترافات اجباری از ديگر خواسته هايی است که برگزار کنندگان اين تجمع خواهان آن هستند.
اين تجمع به هيچ گروه و حزب سياسی وابسته نيست و تنها به منظور بلند شدن صدای دموکراسی خواهی مردم ايران به گوش مردم جهان و سازمان ها و نهادهای حقوق بشری برگزار می شود.
اين تجمع پنجشنبه ۱۱ فوريه، ساعت ۵-۶ بعداز ظهر، مقابل ((Bank Of Ireland on Colleg Green برپا می شود.
قبل از برگزاری اين تجمع نشست بحث و گفتگويی از سوی عفو بين الملل ايرلند و دانشگاه ترينيتی با موضوع «زنان ايرانی، سی و يک سال پس از جمهوری اسلامی» ترتيب داده شده است.
اين برنامه از ساعت ۳:۴۵ تا ۵ بعد از ظهر روز پنجشنبه در REGENT HOUSE (Entrance From Trinity Front Arch)
TRINITY COLLEGE DUBLIN برپا می شود و حضور عموم در آن آزاد است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016