دوشنبه 19 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تظاهرات بزرگ ايرانيان در ۲۲ بهمن در استکهلم با همراهی رهبران و نمايندگان احزاب پارلمانی سوئد، ۱۱ فوريه

هموطن! ۲۲ بهمن سالروز انقلاب مردم عليه استبداد پيشين، روز به پا خواستن دوباره مردم ايران و نه بزرگ ديگری به استبداد دينی حاکم در ايران است. تهديدات حکومت به اعدام و سرکوب مخالفان- از سران اصلاح طلب گرفته تا طرفداران جدايی دين ازدولت و استقرار دمکراسی - با حضور ميليونی مردم و جنبش نوپا اما قدرتمند سبز در ايران و سراسر جهان در ۲۲ بهمن نشان خواهد داد که اراده ملت برتر از قدرت هر دولتی است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


هموطن! برای پايان بخشيدن به استبداد دينی حاکم بر ايران، برچيدن هرنوع تبعيض (جنسيتی، قومی ودينی، گرايش جنسی و...)، تامين حق برابر شهروندی در کشور و برگزاری انتخابات آزاد در ايران به پا خيزيم! حضور تو با هر رنگ و عقيده و پرچمی در اعتراض به حکم اعدام، شکنجه و زندان، برای آزادی کليه زندانيان سياسی و عقيدتی و پشتيبانی از مبارزات مردم ايران در ۲۲ بهمن، نمونه غرورانگيز ديگری از همبستگی ملی ما و رنگين کمان اين جنبش را به نمايش گذاشته و نشان خواهد داد که ما بسياريم !
در تظاهرات ۲۲ بهمن رهبران و نمايندگان احزاب دولتی و پارلمانی نظير Erik Ullenhag دبير کل حزب ليبرال مردم سوئد، نماينده ای از رهبری حزب سوسيال دمکراسی سوئد ، نماينده ای از حزب چپ سوئد، Bodil ceballos رئيس کميسيون امورخارجی درپارلمان سوئد از حزب سبز، ماريا موديگ از انجمن قلم سوئد، کنت لوئيس از وکلای برجسته سوئد، سوسن تسليمی و عليرضا مجلل هنرپيشه و کارگردان، اردلان شکرآبی، مهرداد درويش پور و تعدادی ديگر از شخصيت های اجتماعی وهنری و نمايندگان احزاب و نهادهای ايرانی و سوئدی ما را همراهی خواهند کرد و پيامی نيز از آقای حيدری کنسول مستعفی ايران در نروژ پخش خواهد شد.
]هموطن! ۲۲ بهمن روز پيکار سترگ جنبش آزادی خواهی با استبداد حاکم در ايران است. با حضور متحدانه خود ياور مردم ايران در برابر مناديان ترور و وحشت شويم و به جهانيان نشان دهيم ندای آزادی در ايران هرگز نخواهد مرد!

زمان: پنج شنبه ۱۱ فوريه ساعت ۱۷ بعد از ظهر
مکان: ميدان مرکزی شهر استکهلم سرگل توری
برگزارکننده: "جمعيت پشتيبانی از مبارزات مردم ايران"


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016