دوشنبه 19 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احضار به اوين؛ اين بار صالح نقره کار، خواهر زاده زهرا رهنورد، جرس

شبکه جنبش راه سبز(جرس): صالح نقره کار، خواهر زاده زهرا رهنورد و دبيرکميته حقوقی ستاد موسوی از سوی نيروهای امنيتی به دادسرای زندان اوين احضار شد.

به گزارش کلمه، ماموران که امروز به صورت تلفنی با نقره کار تماس گرفته اند، علت احضار او را عنوان نکرده و فقط گفتند که وی بايد صبح دوشنبه خود را به زندان اوين معرفی کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


صالح نقره کار، کارشناس ارشد حقوق تا چند هفته پيش مسوول روابط عمومی دادستانی کل کشور بود که به خاطر نسبت فاميلی با زهرا رهنورد و ميرحسين موسوی از کار برکنار شد. در حوادث پس از انتخابات اين دومين عضو از خانواده زهرا رهنورد است که احضار يا زندانی می شود .

پيش از اين مهندس شاهپور کاظمی، برادر زهرا رهنورد، در پی دستگيری های پس از انتخابات دوره دهم رياست جمهوری به مدت پنج ماه در بازداشت بسر برد و در دادگاه بدوی به يکسال حبس تعزيری محکوم شد.

کاظمی همچنين در موج بازداشت های پس از عاشورا نيز دوباره بازداشت و برای دو هفته روانه زندان شد. فعالان حقوق بشر زندانی کردن شاهپور کاظمی را با توجه به اينکه وی هيچ گونه فعاليت سياسی نداشته تنها به منظور تحت فشار قرار دادن مهندس ميرحسين موسوی و همسرش زهرا رهنورد ارزيابی کرده بودند .

احضار صالح نقره کار نيز در ادامه فشارهای وارده به مهندس ميرحسين موسوی و دکتر زهرا رهنورد ارزيابی می شود.

هنوز مشخص نيست هدف از احضار نقره کار به زندان اوين فقط بازجويی از اوست و يا بازداشت وی.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016