یکشنبه 2 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شجونی: اصلاح‌طلبان در به در دنبال کسانی هستند که از رهبری برای آن ها عفو بگيرند، فتنه‌گر واقعی احزاب اصلاح‌طلب هستند، ايلنا

ـ قضايای اخير فقط مسئله انتخابات نبود، بلکه هم جنگ احزاب و هم جنگ جمل بود
ـ فتنه‌گر واقعی احزاب اصلاح‌طلب هستند که آب به آسياب دشمن ريختند


ايلنا: عضو شورای مرکزی جامعه روحانيت مبارز معتقد است که اصلاح‌طلبان در به در دنبال کسانی هستند که از رهبری برای آنها عفو بگيرد.
جعفر شجونی در ‌گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، در پاسخ به سوالی درباره سخنان اخير محمد‌رضا باهنر مبنی بر اينکه برخی به‌دنبال ساختن فتنه‌گر هستند، معتقد است: فتنه‌گر واقعی مجمع روحانيون مبارز و ديگر احزاب اصلاح‌طلب هستند که آب به آسياب دشمن ريختند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: قضايای اخير فقط مسئله انتخابات نبود، بلکه هم جنگ احزاب بود و هم جنگ جمل، زيرا در آن چند زن هم حضور داشتند و همانطور که پيامبر در جنگ احزاب و علی(ع) در جنگ جمل پيروز شدند، حضرت آيت‌الله خامنه‌ای نيز در قضايای پس انتخابات اخير پيروز شدند.
عضو شورای مرکزی جامعه روحانيت مبارز در ادامه تصريح کرد: اصلاح‌طلبان در به در دنبال کسانی هستند که از رهبری برای آنها عفو بگيرند، در حالی که رهبری معتقدند اين‌ها ظلم‌هايی بزرگی کردند.
وی تاکيد کرد: عفو در صورتی رخ می‌دهد که در ابتدا به جرايم آنها رسيدگی شود، سپس حکم مجازات آنها صادر شود. پس از آن قوه قضاييه درخواست عفو کند و در آخر رهبری به اين درخواست عفو پاسخ مثبت دهد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016