چهارشنبه 5 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير علوم دولت احمدی‌نژاد: دانشجوی محروم از تحصيل سياسی نداريم، فضای آزاد سياسی در ايران در هيچ جای دنيا به چشم نمی خورد، رهانا

کامران دانشجو گفت: هيچ دانشجويی صرفا به علت فعاليت سياسی از تحصيل باز نمانده است.

رهانا: در حالی که صدها دانشجو در طول دوران ۵ ساله دولت احمدی‌نژاد به خاطر فعاليت های صنفی و سياسی از تحصيل محروم شده و يا از دانشگاه اخراج شده‌اند، وزير علوم دولت احمدی‌نژاد مدعی شد هيچ دانشجويی به خاطر مسائل سياسی از تحصيل محروم نشده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کامران دانشجو بعد از ظهر چهارشنبه در نشست خبری گفت: فضای آزاد سياسی در ايران در هيچ جای دنيا به چشم نمی خورد و مطمئنا آنچه باعث پويايی و حرکت می شود نقد است.

وی در ادامه افزود: آزادی سياسی در قالب هرج و مرج و بر اندازی نقد نيست و تنها نسخه تجويزی غرب به جوانان کشور ايران است.

دانشجو در ادامه تأکيد کرد: تاکنون هيچ دانشجويی به صرف فعاليت سياسی از تحصيل باز نمانده و در برخورد با خطاهای دانشجويی تا جايی که در حوزه وزارت علوم باشد با مهربانی برخورد می شود.

اين سخنان در حالی مطرح می‌شود که هم اکنون، سيد ضياالدين نبوی به ۱۵ سال حبس، مجيد دری با ۱۱ سال حبس، مجيد توکلی با ۸ سال حبس، پيمان عارف، شيوا نظرآهاری و بسياری ديگر از دانشجويان به خاطر فعاليت‌های سياسی و مدنی‌شان از تحصيل محروم شده و در زندان هستند.

در طول ۵ سال گذشته بسياری از دانشجويان با کوچکترين فعاليت صنفی و سياسی از تحصيل محروم شده و يا از دانشگاه تبعيد و اخراج شده‌اند. سياست دولت احمدی‌نژاد در قبال اين موضوع همواره انکار واقعيت موجود بوده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016