شنبه 15 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعتراض پدر محمد کامرانی به انتصاب متهم کهريزک به مسووليت دولتی، ندای سبز آزادی

علی کامرانی پدر شهيد «محمد کامرانی» از قربانيان جنايت کهريزک از انتصاب متهمان اين جنايت برای پست های جديد در دولت کودتا انتقاد کرد.
کامرانی در گفت و گو با پنجره گفت: از اينکه بعضی از کسانی که به طور مستقيم يا غيرمستقيم در اين پرونده در مظان اتهام هستند اما بدون توجه به احساسات و حقوق خانواده های داغ ديده کهريزک (به خصوص پس از اعلام اوليه که هر سه نفر کشته شده اند و اين مسئله از مصاديق قتل عمد محسوب می شود) توسط مسئولان و دولتمردان پست های جديد می گيرند، ابراز تاسف می کنم. اين مسئولان که باعث هيچ دلجويی و هيچ التيامی برای زخم خانواده های داغدار نبودند، حداقل صبر می کردند و بعد از اتمام مراحل دادگاه و رسيدگی به پرونده، اين اشخاص متهم احتمالی را برای پست های جديدترمنصوب می کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


گفتنی است، سعيد مرتضوی دادستان پيشين تهران که توقيف فله ای مطبوعات و اتهام مشارکت در قتل زهرا کاظمی را در پرونده خود دارد متهم اصلی جنايات کهريزک است که در دولت کودتای احمدی نژاد به پست دولتی جديدی منصوب شده است.
حکم انتصاب اين متهم را شخص احمدی نژاد صادر کرده است اما گفته می شود مرتضوی مورد حمايت مقامات عالی رژيم نيز می باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016