سه شنبه 18 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

با رای نمايندگان مجلس، قيمت نفت در بودجه ۶۵ دلار تعيين شد، مهر

با تصويب نمايندگان مجلس قيمت پايه نفت برای هر بشکه را در بودجه سال آينده ۶۵ دلار تعيين کردند.
به گزارش خبرگزاری مهر، مجلس در ادامه بررسی جزييات بخش درآمدی لايحه بودجه سال ۸۹ مقرر کرد مازاد درآمد نفت توليدی ناشی از افزايش قيمت نفت نسبت به ارقام اين قانون (هر بشکه ۶۵ دلار) پس از کسر سهم صندوق توسعه ملی (معادل ۲۰ درصد از صادرات نفت خام و ميعانات گازی) و منظور نمودن سهم شرکت ملی نفت ايران بايد به حساب ذخيره ارزی واريز شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


همچنين در اجرای ماده ۳۹ قانون محاسبات عمومی کشور شرکت‌های مادر تخصصی، وزارت نفت مکلف شد درآمدهای ريالی و ارزی خود را به حساب‌های تمرکز وجوه ريالی و ارزی که از طريق خزانه داری کل کشور بنام آنها نزد بانک مرکزی افتتاح می‌شود.

واريز نمايند تا طبق بودجه مصوب اين شرکت‌ها و با درخواست ذی‌حساب آنها از حساب خزانه به حساب‌های پرداخت‌های ريالی و ارزی شرکت‌های ياد شده که توسط خزانه‌داری کل افتتاح می‌شود واريز شود.

درآمدهای ارزی حاصل از صادرات بيع متقابل شرکت‌های ياد شده از حکم مزبور مستثنی بوده و می‌بايست در پايان هر ماه عملکرد مبادلات ياد شده را با تعيين مبلغ ارزی و ريالی به خزانه داری کل کشور و ديوان محاسبات کشور اعلام نمايند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016