چهارشنبه 19 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نامه ۲۱۶ نماينده به رئيس قوه قضاييه: براساس اطلاعات واصله شبکه فساد منحصر به يک شرکت دولتی نيست، ايلنا

انتظار از حضرتعالی و دستگاه قضايی کشور اين است که ضعيف‌کشی نگردد و کسی خود را شهروند درجه يک تلقی نکند بلکه تمامی افراد در هر سمتی که هستند و خدايی‌ناکرده دست در اموال عمومی برده‌اند مورد تعقيب قرار گيرند.


ايلنا:۲۱۶ تن از نمايندگان در نامه‌ای به رئيس قوه قضاييه با اشاره به دستگيری باند فساد اقتصادی تاکيد کردند که اين شبکه فساد منحصر به يک شرکت دولتی نيست.
به گزارش خبرنگار پارلمانی ايلنا، حسن غفوری‌فرد نامه ۲۱۶ تن از نمايندگان به صادق آملی لاريجانی رياست قوه قضائيه را قرائت کرد، متن اين نامه به شرح ذير است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خبر مهم دستگيری اعضا يک باند فساد اقتصادی بزرگ در ارتباط با شرکت دولتی از اين جهت موجب صورت گرديد که از عزم قوه قضائيه در مقابله با فساد اقتصادی حکايت دارد. در اين زمينه ضمن تقدير توجه جنابعالی را به دو نکته جلب می‌نمايد:
۱) مجلس، قوه قضائيه و دولت بايد تلاش نمايند زمينه‌های قانونی و خلاءهای اجرايی و نظارتی در مقابل فساد اقتصادی مرتفع گردد.
۲) براساس اطلاعات واصله شبکه فساد منحصر به يک شرکت دولتی نيست و لازم است اين اقدام مبارک تا تعيين تکليف کامل کل فساد شبکه ادامه يابد انتظار از حضرت عالی و دستگاه قضايی کشور اين است که ضعيف‌کشی نگردد و کسی خود را شهروند درجه يک تلقی نکند بلکه تمامی افراد در هر سمتی که هستند و خدايی‌ناکرده دست در اموال عمومی برده‌اند مورد تعقيب قرار گيرند.
مضاعف بر آن به قرار اطلاع برخی افراد با مسووليت‌های بالای اجرايی نقش موثرتری از اعضای بازداشت‌شده در اين پرونده‌ها داشته‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016