دوشنبه 10 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعلام حمايت ۲۱۲ نماينده مجلس از سخنان رهبر جمهوری اسلامی: کسانی که از ملت بريده‌اند صلاحيت همراهی با کاروان انقلاب را از دست داده‌اند، مهر

در پايان جلسه‌ علنی امروز مجلس شورای اسلامی جاسم ساعدی عضو هيئت رئيسه‌ مجلس بيانيه‌ جمعی از نمايندگان را در حمايت از فرمايشات اخير مقام معظم رهبری قرائت کرد.
به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، در اين بيانيه که به امضای ۲۱۲ نفر از نمايندگان رسيده است، آمده است: سخنان راهگشای رهبر معظم انقلاب اسلامی در ديدار با اعضای محترم مجلس خبرگان بار ديگر توجه همگان را به وظيفه سنگين دفاع از انقلاب اسلامی و حفظ ميراث گرانقدر امام راحل (ره) جلب نمود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رهبر عزيز انقلاب در اين سخنان با اشاره به ضرورت حفظ نظام و هدايت اسلامی آن بر ضرورت جداسازی شفاف و صريح مرز ميان دوستان و دشمنان نظام تاکيد فرمودند و با صراحت بيان کردند کسانی که اين مرزها را رعايت نکرده‌اند صلاحيت حضور در نظام اسلامی را از دست داده‌اند.

نمايندگان در ادامه اين بيانيه آورده‌اند: ما نمايندگان مجلس شورای اسلامی با حمايت قاطع از سخنان مقام معظم رهبری به معدود افرادی که هنوز مرز خود را با دشمنان انقلاب و دشمنان ملت مشخص نکرده‌اند هشدار می‌دهيم تا به آغوش ملت بازگردند و بدانند مردم آگاه و فداکار ايران همانطور که در راهپيمايی‌های نهم دی و ۲۲ بهمن نشان دادند در دفاع از انقلاب با هيچکس مماشات و مدارا نخواهند کرد و آنچه برای ملت اصل است و در درجه اول اهميت قرار دارد حفظ انقلاب اسلامی و اسلامی بودن نظام جمهوری اسلامی است.

در اين بيانيه تصريح شده است: کسانی که از ملت بريده‌اند و به دشمنان ملت پيوسته‌اند بايد بدانند که صلاحيت همراهی با کاروان انقلاب اسلامی را از دست داده‌اند مگر آنکه از کج‌راهه‌ای که تاکنون طی کرده‌اند به صراط مستقيم انقلاب اسلامی بازگردند.

در پايان اين بيانيه آمده است: ما نمايندگان مجلس شورای اسلامی يکبار ديگر با رهبر معظم انقلاب اسلامی تجديد بيعت می‌کنيم و اعلام می‌کنيم که در راه تحقق رهنمودهای دقيق، درست، اسلامی و انقلابی معظم‌له از هيچ کوششی فروگذار نخواهيم کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016