شنبه 22 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شفیعی مدیر کل ارشاد: "به ‌نشریاتی که ‌علیه‌ ما تیتر بزنند آگهی ‌نمی‌دهیم"، خليج فارس

مديركل ارشاد بوشهر گفت: به هفته نامه هایی که علیه ما تیتر می زنند آگهی نمی دهیم. قرار نیست به هفته نامه هایی که علیه ما هستند پول بدهیم و کمک کنیم.

به گزارش ‹‹خليج فارس››؛ نصرالله شفيعي كه با هفته نامه بيرمي گفتگو كرده، افزود: مدتی آگهی برخی نشریات را باز كرديم و عده ای گمان کردند که ترسیده ایم در حالی که اینگونه نیست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


شفیعی پیش از این در گفتگو با يكي از سايتها گفته بود به دلیل اعمال سیاست های فرهنگی دولت برخی اصلاح طلبان تندرو با من مخالفند در حالي كه در وزارت ارشاد هیچ کس با من مخالف نیست.

وي در پاسخ به این سوال خبرنگار بیرمی که شما که دم از عدالت و عدالت محوری می زنید آیا چنين اقدامي را براي قطع آگهي نشريات منتقد عملكردتان عادلانه می دانید، پاسخ داد: بله کاملاً عادلانه است چرا که قرار نیست به نشریات منتقد دولت کمک شود و آگهی داده شود.

"بيرمي" در پايان اين گفتگوي كوتاه يادآور شده: ‹‹این در حالی است که براساس مقررات جاری مطبوعات، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارغ از هر گونه دیدگاه سیاسی مکلف هستند هم یارانه ی کاغذ و هم آگهی های دولتی را به صورت مساوی بین همه ی مطبوعات دارای مجوز تقسیم نماید، اما مدیر کل ارشاد بوشهر که گویا هیچ قانونی جلودارش نیست و به قول خودش در راستای سیاست های دولت عدالت محور گام برمی دارد در طول دو سال اخیر در این راستا برخوردهای کاملاً غیرقانونی با مطبوعات مستقل استان بوشهر داشته است و در عوض تعداد محدودی از نشریات محلی که به قول آقای مدیر کل علیه ایشان تیتر نمی زنند از عنایات ویژه ی ایشان برخوردارند."


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016