جمعه 21 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رامين، معاون مطبوعاتی وزير ارشاد: رسانه اسلامی نمی تواند با ادبيات سکولار پيام اسلام را منتقل کند، مهر

ـ دروغ و توطئه محور توليدات رسانه های غرب است

مشهد - خبرگزاری مهر: معاون مطبوعاتی وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: رسانه اسلامی نمی تواند با ادبيات سکولار پيام اسلام و پيام حق را منتقل کند.
به گزارش خبرنگار مهر در مشهد، محمدعلی رامين ظهر جمعه در مراسم اختتاميه چهارمين جشنواره نشريات تجربی حوزه علميه خراسان افزود: ابزار اطلاع رسانی در جهان امروزی روز به روز در حال تغيير است به گونه ايی که روزی بر کاغذ نوشته می شد اما امروز همين موضوع با اضافه شدن امواج راديويی، تصويری و اينترنت فراتر رفته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رامين اضافه کرد: امروز رسانه ها راست و دروغ را به هم آلوده می کنند و به مخاطب اجازه نمی دهند به حقيقت دست پيدا کند.

اين مسئول يادآور شد: دوگانگی و چند پهلو و چند وجهی بودن مطالب شيوه رسانه های امروز است اما رسانه اسلامی بايد شفافيت، صراحت و کامل بودن مطلب را شيوه نگارش خود قرار دهد.

رامين با اشاره به اينکه امامت محوری ولی فقيه اوج فقه سياسی امام خمينی(ره) بود تصريح کرد: امام خمينی(ره) ايران را برای اسلام می خواست و فرموده بودند ايران پايگاهی برای اسلام باشد.

معاون مطبوعاتی وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی تصريح کرد: نکته دوم مخاطب رسانه است و اين که رسانه اسلامی چه عنصری از وجود عالمين را مخاطب قرار می دهد برای ما مهم است.

وی يادآور شد: به طور مثال رسانه های مدرن امروز غرب معمولا قوه خيال و نفس آدمی را هدف خود قرار داده اند.

رامين بزرگ نمايی و برجسته سازی تصوير کارتونی توسط رسانه های مدرن غرب امروزی را بسيار خطرناک دانست و گفت: تمام فيلمهايی که در حال حاضر در غرب توليد می شوند بر اساس بنيانهای ذهنی ايجاد می شود که ترسهای کاذب محور توليد اين فيلمها است.

دروغ و توطئه محور توليدات رسانه های غرب

اين مسئول اضافه کرد: دروغ و توطئه مجموعه ای از رذائل اخلاقی اين فيلمها است که محور توليدات رسانه ای غرب است. در اين رسانه ها بدترين راهکارهای ابليسی و شياطين را برای نياز جنسی قرار می دهند.

معاون مطبوعاتی وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تحريف واقعيتها، تخريب انسانها و لجن مال کردن مقدسات از شيوه هايی است که رسانه های مدرن امروز غرب دنبال می کنند.

وی ادامه داد: رسانه اسلامی در برابر اين عناصر بايد عقل آدمی را مخاطب قرار دهد و ما هر چه را می خواهيم به مخاطب انتقال دهيم بايد منطبق بر وحی باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016