دوشنبه 2 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تصويب طرح پوشش بيمه درمانی در کنگره آمريکا، راديو فرانسه

لادن فيروزبخت - طرح اصلاح بيمه درمانی و مراقبت های بهداشتی آمريکا، يکی از مهم ترين اولويت های داخلی دولت باراک اوباما، شب گذشته، يک شنبه، با اکثريت آرا مجلس نمايندگان، پس از ماهها بحث و مذاکرات طولانی و فشرده به تصويب رسيد. اين لايحه پس از تصويب به امضای رئيس جمهوری امريکا خواهد رسيد و پس از آن، اصلاح خدمات بيمه درمانی به قانون تبديل می شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


طرح اصلاح بيمه درمانی و مراقبت های بهداشتی آمريکا، يکی از مهم ترين اولويت های داخلی دولت باراک اوباما، شب گذشته، يک شنبه، با اکثريت آرا مجلس نمايندگان، پس از ماهها بحث و مذاکرات طولانی و فشرده به تصويب رسيد.

باراک اوباما، رئيس جمهوری ايالات متحده در واکنش به اين مصوبه، شب گذشته طی يک پيام زنده تلويزيونی، ضمن تقدير از تصويب اين طرح، آن را يک پيروزی برای مردم امريکا توصيف کرد و گفت: ثابت کرديم که ملتی هستيم که قادر به انجام کارهای بزرگی هستيم. اين در حاليست که تمامی کارشناسان معتقد بودند که تصويب اين طرح غير ممکن است.

طرح اصلاح بيمه درمانی و مراقبت های بهداشتی آمريکا، يک شنبه شبب، با رای مثبت ۲۱۹ نماينده دموکرات در برابر ۲۱۲ رای مخالف به تصويب رسيد. در ماه دسامبر گذشته، مجلس سنای امريکا، طرحی مشابه را تصويب کرده بود.

اين لايحه پس از تصويب به امضای رئيس جمهوری امريکا خواهد رسيد و پس از آن، اصلاح خدمات بيمه درمانی به قانون تبديل می شود.

روز گذشته، يک شنبه، پس از نزديک به ۱۰ ساعت مذاکره و بحث، دو حزب دموکرات و جمهوريخواه بار ديگر در برابر يکديگر قرار گرفتند.

نانسی پلوسی، رئيس مجلس نمايندگان، نيز در واکنش به تصويب اين طرح، "تعهد تزلزل ناپذير" رئيس جمهوری ايالات متحده را برای تلاش در به تصويب رسيدن طرح بيمه خدمات درمانی، مورد تقدير قرار داد.
شايان ذکر است که در مجموع، اين طرح۳۲ ميليون نفر را تحت پوشش خدمات درمانی قرار می دهد هدف از اين طرح، تحت پوشش قرار دادن ۹۵ درصد از افرادی است که کمتر از ۶۵ سال سن دارند.

طبق اظهارات دفتر بودجه کنگره امريکا، اين لايحه طی ۱۰ سال، دست کم ۹۴۰ ميليارد دلار برای دولت امريکا هزينه در بر خواهد داشت. اين لايحه موجب کاهش هزينه های درمانی افراد مسن و طبقه متوسط امريکا خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016