دوشنبه 9 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمد مصطفايی وکيل دادگستری: هنگامه شهيدی مستحق حکم صادر شده نيست، ايلنا

محمد مصطفايی وکيل هنگامه شهيدی با بيان اينکه موکلش مستحق حکم صادر شده نيست، گفت بايدحکم برائت اين فعال زنان صادر شود.
آفتاب: محمد مصطفايی وکيل هنگامه شهيدی فعال حقوق زنان در رابطه با وضعيت بازداشت وی اظهار داشت: «حکم بدوی اين فعال حقوق زندان در پنجم اسفندماه از ۶سال و ۳ ماه و يک روز به ۶ سال تقليل پيدا کرد و ۳ ماه و يک روز آن به پرداخت جزای نقدی تبديل شد.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مصطفايی افزود: در روز پنجم اسفندماه اين حکم به هنگامه شهيدی اطلاع داده شد و از وی خواسته شد تا در روز ۶اسفندماه برای ارائه پاره‌ای از توضيحات به وزارت اطلاعات مراجعه کند و زمانی که وی در محل مورد نظر حاضر شد به او اطلاع داده می‌شود که بازداشت است و حکم وی از امروز جنبه اجرايی پيدا کرده است.

وی گفت: به دليل ايرادات فراوان پرونده هنگامه شهيدی معتقديم که وی مستحق حکم صادر شده نيست و بايد حکم برائت اين فعال حقوق زنان صادر شود و بر همين اساس در نامه‌ای درخواست خود را از قانونگذار مطرح کرديم تا براساس اختيارات خود به دليل غيرقانونی و غيرشرعی بودن اين حکم آن را بار ديگر مورد بررسی قرار دهد.

اين وکيل دادگستری تأکيد کرد: هنگامه شهيدی در حال حاضر در زندان به سر می‌برد و اميدواريم بتواند از مرخصی خود استفاده کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016