پنجشنبه 19 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مشاور احمدی‌نژاد: اخبار خوش هسته‌ای در روز ۲۰ فروردين اعلام می شود، فارس

خبرگزاری فارس: مشاور رئيس جمهور در امور روحانيت از اعلام خبرهای خوش هسته‌ای توسط رئيس جمهور در روز ۲۰ فروردين ماه خبر داد.

حجت‌الاسلام ناصر سقای‌بی‌ريا امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به ۲۰ فروردين، روز فناوری هسته‌ای گفت: آنچه مهم به نظر می‌رسد، اين است که ملت ما خودشان را شناخته و باور دارند و هر روز که جلوتر می‌رويم اين مهم ظهور و بروز بيشتری پيدا می‌کند.
وی تصريح کرد: امروزه دستيابی ايران به مسائل هسته‌ای و فناوری آن دنيا را به تعجب وا داشته و به همگان فهماند ايران و جوانان ايرانی با کمترين امکانات می‌تواند به دستاوردهای مهم دست يابد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مشاور رئيس جمهور در امور روحانيت بيان داشت: هر چه به پيش می‌رويم اين توانايی‌ها بيشتر نمايان می‌شود و اين نشانه هوش و ذکاوت جوانان ايرانی است.
وی با بيان اينکه جوانان ايرانی امروز قله‌های علم و فناوری را فتح کرده‌اند، تصريح کرد: امروز جوانان ما با بصيرت وارد راه فتح قله‌های علم و فناوری شده‌اند و روز به روز بر فتوحات خود می‌افزايند.
حجت‌الاسلام بی‌ريا در ادامه سخنان خود از اعلام خبرهای خوش هسته‌ای توسط رئيس جمهور در روز ۲۰ فروردين ماه خبر داد و گفت: موفقيت‌های دانشمندان جوانان ايرانی در موضوع هسته‌ای به حدی است که هر روز يک خبر خوش را می‌توان از آنها شنيد و رئيس جمهور کشورمان نيز در روز فناوری هسته‌ای خبری خوش را اعلام می‌کنند.
مشاور رئيس جمهور در امور روحانيت تاکيد کرد: اين موفقيت‌های جوانان ايرانی به دنيا فهمانده است که نبايد سر به سر ايران بگذارند و به گونه‌ای ديگر به ايران نگاه می‌کنند.
وی با اشاره به سخنان متناقض کشورها اعلام داشت: در زمانی مشاهده می‌شود که برخی کشورها ايران را به عنوان کشوری هسته‌ای اعلام می‌کنند و گاهی دست به تهديد می‌زنند و اين نشان دهنده آن است که نمی‌دانند چه بايد بکنند.
بی‌ريا ابراز داشت: اگر اين مسائل را نگويند ديگر بايد چه بگويند؟ آنها دچار سردرگمی شده‌اند.
مشاور رئيس جمهور در امور روحانيت با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال همت مضاعف و کار مضاعف بيان داشت: امروز شرايط مهيا است و در دهه‌ای که به نام دهه پيشرفت ناميده شده بايد با همت و تلاش مسير هسته‌ای خود را ادامه دهيم.
وی ادامه داد: مسير آماده است و اگر کمی دقت کنيم متوجه می‌شويم که هر سال که می‌گذرد پيشرفت‌های ما دو چندان می‌شود.
بی‌ريا با اشاره به سنگ‌اندازی‌های دشمنان نظام گفت: اينها می‌خواستند تا سوخت راکتور تهران را ندهند، اما رئيس جمهور فورا دستور داد و جوانان دانشمند ايرانی اورانيم غنی‌سازی شده ۲۰ درصد را آماده کرده و به دنيا نشان دادند که ما می‌توانيم بدون کمک ديگران نياز خود را تامين کنيم.
وی افزود: هر چه دشمن فشار آورد ما بيشتر پيشرفت کرده و از مراحل تهديد و ناتوانی نيز عبور کرده‌ايم.
مشاور رئيس جمهور در امور روحانيت با اشاره به بيانات مقام معظم رهبری گفت: ايشان فرمودند که کشور ما مانند جوانی صالح بوده، اما از نظر عقلی مانند يک مرد کامل و جا افتاده است.
حجت‌الاسلام بی‌ريا تاکيد کرد: امروزه دنيا فهميده است که ايران در مسير پيشرفت قرار دارد و بايد اين جوانان را هدايت کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016