شنبه 21 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قيمت بنزين در حال افزايش است، ايلنا

نيمه دوم سال نيمه نفت است و قيمت‌ها در اثر رشد تقاضای نفت افزايش می‌يابد. هر چه به نيمه دوم سال نزديکتر شويم قيمت‌ها به سمت ثبات بيشتری حرکت کنند.


ايلنا: قيمت بنزين در بازارهای جهانی در حال افزايش است.
نماينده ايران در هيات عامل اوپک ضمن اعلام مطلب فوق در گفتگو با خبرگزاری ايلنا افزود: داده‌های بازار نشان می‌دهد قيمت بنزين در بازارهای جهانی در حال تقويت شدن است.
محمد علی خطيبی گفت: در واقع در نيمه اول سال مصرف بنزين هميشه رشد محسوسی را تجربه می‌کند و همين امر مهمترين دليل برای رشد قيمت اين حامل انرژی است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


او گفت: البته اگر تقويت عامل بنزين قوی‌تر معمول باشد يعنی قيمت‌ها بيش از آنچه بايد افزايش يابد می‌تواند در بالا بردن قيمت نفت نيز موثر باشد.
خطيبی در توضيح اين مطلب افزود: در واقع اگر قيمت بنزين در بازارهای جهانی رشد قابل ملاحظه‌ای را تجربه کند اين امر بر قيمت نفت نيز تاثير می‌گذارد و سبب می‌شود قيمت نفت نيز بالا برود چرا که همان طور که قيمت بنزين از بازار نفت تاثير می گيرد قيمت نفت نيز از بازار بنزين تاثير می‌پذيرد.
او گفت : نيمه دوم سال اما نيمه نفت است و قيمت ها در اثر رشد تقاضای نفت افزايش می‌يابد. او پيش بينی کرد هر چه به نيمه دوم سال نزديکتر شويم قيمت‌ها به سمت ثبات بيشتری حرکت کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016