چهارشنبه 4 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قيمت سکه و طلا در نوروز امسال بيش از ۲۰ درصد افزايش يافت، ايلنا

هر سکه تمام‌ بهار آزادی ۲۶۸ هزار، نيم سکه ۱۳۵ هزار و ۵۰۰، ربع سکه ۶۹ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عيار ۲۷ هزار و ۱۵۰، هر مثقال طلای ۱۷ عيار ۱۱۷ هزار و هر مثقال طلای ۱۸ عيار ۱۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان معامله می‌شود.


ايلنا: رئيس اتحاديه سکه و طلا کشور با اعلام افزايش بيش از۲۰ درصدی قيمت سکه و طلا نسبت به سال گذشته، از افزايش مجدد قيمت طلا و سکه طی روزهای گذشته در بازار خبر داد.
محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، گفت: قيمت طلا در بازارهای جهانی تقريبا از ثبات نسبی برخوردار است اما قيمت طلا و سکه در داخل کشور به دليل افزايش قيمت دلار با رشد قيمتی مواجه شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين فعال حوزه بازار سکه و طلا کشور اظهار داشت: طی روزهای گذشته قيمت هر دلار از هزار تومان به هزار و ۱۰ تومان افزايش يافته است و همين امر موجب شده است تا قيمت سکه و طلا در بازار داخلی کاهش پيدا نکند.
به گفته کشتی‌آرای قيمت طلا و سکه کشور نسبت به سال گذشته در همين ايام با ۲۰ درصد افزايش مواجه شده است که اين امر نشان‌دهنده کاهش ارزش شديد دلار و رکود اقتصادی حاکم بر اقتصاد جهانی و داخلی است.
افزايش ۵۲ هزار تومان قيمت هر سکه تمام بهار آزدی
رئيس اتحاديه سکه و طلا کشور مقدار افزايش قيمت هر سکه تمام بهار آزادی و نيم سکه و همچنين ربع سکه را به ترتيب ۵۲، ۲۲ و ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان نسبت به سال گذشته اعلام کرد.
وی همچنين با بيان اينکه قيمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی در حال حاضر بين هزار و ۱۰۷ تا هزار و ۱۱۰ دلار در نوسان است از کاهش قيمت طلا در بازارهای جهانی خبر داد.
وی در عين حال ادامه رکود اقتصادی، کاهش ارزش شديد دلار و افزايش خريد طلا توسط دو کشور هند و چين را سه عامل عمده افزايش قيمت طلا و سکه در يک سال گذشته ميلادی ذکر کرد.
رئيس اتحاديه سکه و طلا کشور همچنين قيمت هر انس طلا در بازارهای جهانی را در سال گذشته ۹۱۸ دلار اعلام کرد و گفت: در سال ۲۰۱۰ قيمت هر انس طلا ۱۹۰ دلار با افزايش قيمت مواجه شد و بهای آن به هزار و ۱۰۲ دلار رسيد.
به گزارش ايلنا، در بازارهای امروز سکه و طلای کشور هر سکه تمام‌ بهار آزادی ۲۶۸ هزار تومان، نيم سکه ۱۳۵ هزار و ۵۰۰ تومان، ربع سکه ۶۹ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عيار ۲۷ هزار و ۱۵۰ تومان، هر مثقال طلای ۱۷ عيار ۱۱۷ هزار تومان و هر مثقال طلای ۱۸ عيار ۱۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان معامله می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016