یکشنبه 22 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ایران حامی دولت وحدت ملی در عراق است - سفر هیئت العراقیه به تهران، مهر

سفیر کشورمان در بغداد ضمن اعلام حمایت ایران از تشکیل دولت وحدت ملی در عراق از سفر قریب الوقوع هیئت العراقیه به تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اینترنتی النشره، "حسن کاظمی قمی" روز گذشته در یک کنفرانس خبری در بغداد اظهار داشت که تشکیل دولت جدید عراق یک تصمیم عراقی است و کسی نمی تواند در آن دخالت کند.

وی خاطرنشان کرد: شایسته است که تمامی گروه های پیروز در انتخابات پارلمانی عراق در دولت جدید مشارکت داشته باشند و یک دولت وحدت ملی تشکیل شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


قمی در ادامه بر ضرورت اینکه دولت جدید عراق از روابط حسنه ای با کشورهای همسایه برخوردار باشد تاکید کرد.

سفیر کشورمان در بغداد در ادامه اظهار داشت: هیئتی از فهرست العراقیه (حزب پیروز در انتخابات عراق) طی روزهای آتی به تهران سفر خواهد کرد و گفتگو با اعضای این فهرست فقط رایزنی خواهد بود نه بیشتر.

در انتخابات پارلمانی اخیر عراق که نتایج نهایی آن هنوز به تایید دادگاه فدرال نرسیده است، ایاد علاوی در یک پیروزی شکننده 91 کرسی از 325 کرسی پارلمان را به دست آورد. این در حالی است که ائتلاف نوری المالکی تنها دو کرسی کمتر از علاوی کسب کرد و ائتلاف ملی عراق نیز 70 کرسی را به دست آورد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016