یکشنبه 22 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

طرح اصلاح قانون هدفمند کردن يارانه‌ها به هيات‌رئيسه مجلس تحويل شد، ايلنا

- اين طرح يک فوريتی ۱۳۰ امضا دارد
- درآمد دولت از محل اجرای قانون هدفمند کردن يارانه‌ها، از ۲۰ هزار ميليارد تومان در سال جاری به ۳۵ هزار ميليارد تومان افزايش می‌يابد


عضو کميته مشترک دولت و مجلس برای بررسی قانون هدفمند کردن يارانه‌ها، از تحويل طرح اصلاح اين قانون به هيات‌رئيسه خبر داد.
به گزارش خبرنگار ايلنا، علی‌اصغر زارعی در گفت‌وگو با خبرنگاران مجلس، اظهار داشت: طرح اصلاح قانون هدفمند کردن يارانه‌ها امروز با ۱۳۰ امضا به هيات‌رئيسه تحويل داده شد که بر اساس ماده واحده آن، درآمد دولت از محل اجرای قانون هدفمند کردن يارانه‌ها، از ۲۰ هزار ميليارد تومان در سال جاری به ۳۵ هزار ميليارد تومان افزايش می‌يابد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان اينکه جلسات کميته مشترک دولت و مجلس، جلسات خوبی بود و هر دو طرف نظرات خود را مطرح کردند، ادامه داد: در اين جلسات به اين نتيجه رسيديم که بايد در قانون مذکور اصلاحاتی انجام شود. زيرا با وضعيت فعلی و اجرای قانون با درآمد ۲۰ هزار ميليارد تومان، دولت با مشکل مواجه می‌شود و دليل آن اين است که درآمد دولت عملا ۱۱ هزار ميليارد تومان است و نه ۲۰ هزار ميليارد تومان.
نماينده مردم تهران گفت: تصميم گرفته شد تا تکليف ماليات و عوارض در قانون بودجه مشخص شود. عده‌ای اعتقاد دارند بايد ماليات‌ها به صندوق يارانه‌ها ريخته شود و به همين دليل برای اصلاح قانون مذکور، طرح اصلاح قانون هدفمند کردن يارانه‌ها تحويل هيات‌رئيسه مجلس شد.
زارعی افزود: به احتمال زياد اين طرح يک فوريتی، روز سه‌شنبه در صحن علنی مطرح می‌شود و هيات‌رئيسه تصميم می‌گيرد که اين طرح را جهت بررسی به کميسيون ويژه مجلس ارجاع دهد و يا به کميسيون برنامه و بودجه.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016