دوشنبه 23 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

افزايش نگرانی‌ها در مورد وضعيت بهزاد مهرانی، رهانا

با گذشت ۴۰ روز از بازداشت بهزاد مهرانی، وبلاگ‌نويس و روزنامه‌نگار، نگرانی‌ها نسبت به وضعيت وی در زندان رجايی‌شهر کرج، افزايش يافته است.

رهانا: با وجود اين‌که حدود دو هفته قبل، بهزاد مهرانی طی آخرين تماس خود با خانواده اظهار داشته بود که وی را به بند عمومی زندان رجايی‌شهر منتقل خواهند کرد، اما وی هم‌چنان در سلول‌های انفرادی اندرزگاه ۸ زندان رجايی شهر کرج تحت فشار و بازجويی به سر می‌برد و همين مساله نگرانی‌ها نسبت به وضعيت جسمی و روحی وی را افزايش داده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار رهانا، اين در حالی است که خانواده‌ی وی هيچ خبری از وضعيت وی در دست ندارند و گزارش‌های حاکی از تحت فشار گذاردن او در زندان است.

مادر بهزاد مهرانی نيز از شرايط جسمی مناسبی برخورداد نيست و مسئولان زندان هيچ توجهی به درخواست خانواده‌ی وی برای ملاقات و يا تماس تلفنی نشان نمی‌دهند.

بهزاد مهرانی در تاريخ ۱۲ اسفند ماه ۱۳۸۸ بازداشت شد و ساعاتی بعد از بازداشت چند مامور امنيتی از ارگانی ديگر برای بازداشت وی به منزلش مراجعه کردند. در اوائبل فرودين ماه اتهام مهرانی وبلاگ‌نويسی و شرکت در اغتشاشات عنوان شده بود.

گفتنی است مهرانی در سلول‌های انفرادی اندرزگاه ۸ زندان رجايی‌شهر به سر می‌برد، جايی که بند «واجا» ناميده می‌شود. اين بند خارج از نظارت و کنترل سازمان زندان‌ها و مسئولين زندان رجايی‌شهر اداره می‌شود و زير نظر مستقيم وزارت اطلاعات است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016