دوشنبه 23 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انتقال ابوالفضل عابدينی، فعال حقوق بشر، به بهداری زندان اوين، هرانا

خبرگزاری هرانا – ابوالفضل عابدينی، فعال حقوق بشر و از اعضای سابق مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران که به تازگی به ۱۱ سال زندان محکوم شده است به بهداری زندان اوين منتقل شد.

بنا بر اطلاع گزارشگران هرانا، اين فعال حقوق بشر از همان ساعات اوليه ورود به بند ۲ الف زندان اوين به شدت مورد ضرب و شتم نيروهای امنيتی قرار گرفته و بعد از چند ساعت مقاومت در برابر شکنجه های فيزيکی و به دليل عارضه شديد قلبی "افتادگی دريچه ميترال" و تاب نياوردن در مقابل ضربات شديد جسمی راهی درمانگاه زندان اوين شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ابوالفضل عابدينی که پيشتر در اعتراضات مردمی پس از انتخابات رياست جمهوری در اهواز بازداشت شده بود پس از سپری کردن ايام بازداشت خود در تاريخ ۰۵/۰۸/۸۸ از زندان سپيدار اهواز با قيد وثيقه ازاد و مجددا در تاريخ ۱۱ اسفند ۸۸ و در سناريو سازی دستگاه امنيتی برای فعالان حقوق بشرخاصه همکاران و مسئولين سابق مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران توسط نيروهای امنيتی سپاه بامحاصره محل سکونت و با ضرب و شتم شديد بازداشت شد.

عابدينی در ايام بازداشت اوليه در بازداشتگاه امنيتی اهواز بارها توسط مامورين امنيتی به وسيله کابل و تسمه کولر ابی مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود و ضعف جسمی وی پس از ازادی به دليل شکنجه جسمی کاملا مشهود بود.

لازم به ذکر است هفته گذشته شعبه يکم دادگاه انقلاب اهواز اين فعال حقوق بشر را به ۱۱ سال زندان محکوم کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016