پنجشنبه 26 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رحيمی، معاون اول احمدی نژاد: در سال ۱۳۸۹ رکورد بی نظيری از سرمايه‌گذاری خارجی را در ايران شاهد خواهيم بود، مهر

اهواز - خبرگزاری مهر: معاون اول رئيس جمهور گفت: با رشد سرمايه‌گذاری خارجی در کشور به زودی جشن شکست تحريم‌های غربی‌ها عليه ايران را برگزار می‌کنيم.
به گزارش خبرنگار مهر در اهواز، محمدرضا رحيمی که پيش از ظهر امروز در همايش معرفی فرصت‌های سرمايه گذاری در استان خوزستان اظهار داشت: در سال ۱۳۸۹ رکورد بی نظيری از سرمايه‌گذاری خارجی را در ايران شاهد خواهيم بود و بدين گونه مهر شکستی بر تحريم‌های کشورهای غربی بر ملت ايران بر پيشانی اين شکست خوردگان زده خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: حضور سرمايه‌گذاران از کشورهای خارجی در اين همايش مهر تاييدی بر اين شکست است و به زودی با حضور همين سرمايه‌گذاران جشن شکست تحريم‌های ناجوانمردانه عليه ايران را در کشور می‌گيريم. آنها هنوز باور نکردند که قادر نخواهند بود ايران را با اينگونه ترفندها از رشد و تعالی بياندازند.

رحيمی با اشاره به نقش فوق‌العاده مهم استان خوزستان در منطقه در کشور اظهار داشت: خوزستان به واسطه نقش استراتژيک هميشه مورد توجه حکومت‌های مختلف بوده است و دولت نهم و دهم در سه سفر اخير خود به استان خوزستان نشان داد که اهميت فوق‌العاده‌ای برای خوزستان قائل است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016