شنبه 28 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ديدار مهدی کروبی با خانواده بهاره هدايت، سحام نيوز

بعد از ظهر جمعه ۲۷/۰۱/۱۳۸۹ حجت الاسلام مهدی کروبی با حضور در منزل بهاره هدايت با خانواده و همسر وی ديدار کرد.
در اين ديدار همسر خانم هدايت به ارائه شرح مختصری از پرونده ،روند رسيدگی و اتهامات وارده به وی پرداخت و ضمن انتقاد به رويکرد غير قابل توجيهی که مسئولان امنيتی در وارد آوردن اتهامات متعدد و بی اساس و پرونده سازی برای فعالين مدنی و دانشجويی پيشه کرده اند گفت متاسفيم که پس از چند دهه از انقلابی که يکی از اصلی ترين آرمان هايش آزادی بيان بود اکنون مشاهده ميکنيم يکی از اتهامات متعددی که به خانم هدايت وارد گرديده بدعت گذاری از طريق نامگذاری يکروز در سال به نام روز آزادی بيان و پاسداشت آن توسط وی و ساير دوستان مجموعه تحکيم وحدت می باشد!!



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مهدی کروبی ضمن ابراز تاسف و انتقاد از رويه ای که در برخورد با فعالين سياسی و مدنی و نيز دانشجويان صورت می پذيرد اتخاذ اين نوع روشها را در سرکوب خواسته های مشروع مردم را کم اثر خواند و افزود :با وجود اعمال فشارهای بيشتر بر اقشار مختلف مردم علی الخصوص قشر فرهيخته ی دانشگاهی، فعالين سياسی، مدنی و نيز بازداشت شدگان حوادث اخير وليکن همگان شاهد نحوه برخورد جامعه در استقبال از زندانيان و همراهی با آسيب ديدگان هستيم. اين موضوع خود نشاندهنده ی شکست پروژه ی افراطيون در برخوردهای خشونت آميز با خواسته های به حق مردم است.
وی همچنين خاطر نشان کرد که ادامه اين نوع رفتارها نه تنها باعث دلسرد شدن جامعه و کوتاه امدن آنان از خواستهای مشروع خود نخواهد گرديد بلکه باعث نارضايتی بيشتر مردم از اوضاع حاکم می شود.
در پايان ايشان ضمن ابراز همدردی با خانواده خانم هدايت ابراز اميدواری کرد که هر چه زودتر با اتخاذ عقلانيت و تدبير از سوی طيف حاکم کليه ی زندانيان به آغوش جامعه و خانواده های خويش بازگردند.
خانم بهاره هدايت که چهارمين ماه بازداشت خود را در زندان اوين سپری ميکند عضو شورای مرکزی و مسئول روابط عمومی دفتر تحکيم وحدت ميباشد.
گفتنی است ميلاد اسدی، عضو شورای مرکزی و بسياری ديگر از اعضای اين مجموعه که از اولين حاميان مهدی کروبی در انتخابات رياست جمهوری ۲۲ خرداد ۱۳۸۸ بودند هم اکنون در زندانهای کشور بسر می برند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016