شنبه 28 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حضور اعضای سازمان دانش آموختگان ايران در منزل احمد زيدآبادی دبيرکل دربند اين سازمان، ادوارنيوز

ادوارنيوز: جمعی از اعضای ارکان مختلف سازمان دانش آموختگان ايران (ادوار تحکيم وحدت) هفته گذشته با حضور در منزل دکتر احمد زيدآبادی، دبيرکل سرافراز و دربند خود با خانواده وی ديدار کرده و سال نو را تبريک گفتند.

به گزارش خبرنگار ادوارنيوز، اعضای سازمان دانش آموختگان ايران در اين ديدار در جريان آخرين وضعيت دبيرکل سازمان ادوارتحکيم در زندان رجايی شهر کرج قرار گرفتند. براساس اظهارات خانم مهديه محمدی همسر دکتر زيدآبادی، وی هم اکنون در بند زندانيانی با جرايم خطرناک قرار دارد و شرايطی به مراتب سخت تر از زندان اوين دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خانم محمدی ضمن تشريح محدوديت ملاقاتهای هفتگی با همسرش گفت: "هر دو هفته يکبار امکان ملاقات کابينی داريم که پس از طی مسافت زياد تا کرج در شرايط بسيار نامناسبی و به مدت تنها ده دقيقه امکان ملاقات همسرم را داريم و فقط به انگيزه اينکه از سلامت جسمی و ظاهری دکتر زيدآبادی مطلع شوم به اين ملاقات ها می روم".

همسر زيدآبادی با اشاره به روحيات ويژه دکتر زيدآبادی به يکی از آخرين گفته های همسرش پرداخت که جمع را به شدت تحت تاثير قرار داد، وی گفت: " همه شما با شناختی که از احمد داريد می دانيد او علاقه بسيار زيادی به طبيعت کشورمان دارد و از هر فرصتی برای پناه بردن به دل طبيعت استفاده می کرد، در آخرين تماس تلفنی احمد گفت که زندان اوين لااقل چشم اندازی از طبيعت داشت اما در اين زندان به جز ديوار و ساختمان چيز ديگری نمی بينيم و امروز وقتی از تلويزيون برخی مناظر کوه و دشت را ديدم به شدت دلتنگ ديدار مناظر طبيعی شدم که اکنون ماه هاست از آن محرومم".

در اين ديدار اعضای سازمان ادوار تحکيم با ابراز تاسف از نحوه برخورد کينه توزانه برخی نهادهای امنيتی حاکميت با دبيرکل اين سازمان که پس از گذشت ده ماه هنوز از شدت و ابعاد آن کاسته نشده است، دليل اتخاذ چنين شيوه ای از سوی حاکميت در برخورد با زيدآبادی را آزادگی و مقاومت مثال زدنی وی در برابر شکنجه ها و رفتارهای غيرقانونی بازجويان برای کسب اعترافات اجباری و شکستن وی دانستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016