یکشنبه 29 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

با رای ۱۶۱ نماينده اجرای هدفمندکردن يارانه‌ها بدون عوارض و ماليات و در ۹ ماهه سال تصويب شد، ايلنا

- درآمد ۲۰ هزار ميليارد تومانی دولت از محل اجرای هدفمند کردن يارانه‌ها بدون عوارض و ماليات هزينه می‌شود
- لاريجانی در اين جلسه اعلام کرده است که بهتر است در قالب همين قانون موجود به دولت کمک شود و خواسته‌های رئيس‌جمهور تامين گردد.

ايلنا: جلسه غيرعلنی مجلس برای جمع بندی نهايی گزارش کميسيون ويژه در ارتباط با هدفمند کردن يارانه ها صبح امروز به مدت يک ساعت و ۱۵ دقيقه به طول انجاميد.
به گزارش خبرنگار پارلمانی ايلنا، علی اکبراوليا نماينده يزد و صدوق با اعلام اين خبر به ايلنا، گفت: صبح امروز در جلسه غيرعلنی رييس مجلس جمع بندی نهايی گزارش کميسيون ويژه در مورد نحوه اجرای هدفمندکردن يارانه‌ها را ارايه کرد و اين جمع بندی با ۱۶۱ رای مثبت به تصويب رسيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: در اين جلسه احمد توکلی و علی مطهری نمايندگان تهران به عنوان مخالف و غلامرضا مصباحی مقدم به عنوان موافق صحبت کردند و قرار بر اين شد که درآمد ۲۰ هزار ميليارد تومانی دولت از محل اجرای هدفمند کردن يارانه‌ها بدون عوارض و ماليات هزينه شود.
به گفته وی، لاريجانی در اين جلسه اعلام کرده است که بهتر است در قالب همين قانون موجود به دولت کمک شود و خواسته‌های رئيس‌جمهور تامين گردد.
حسين سبحانی نيا عضو هيات رييسه مجلس نيز در رابطه با جلسه غير علنی امروز گفت: مقرر شد که سه ماه اول سال صرف اجرای مقدمات اجرايی قانون هدفمند کردن يارانه‌ها شود و دولت طی نه ماه باقيمانده، قانون هدفمند کردن يارانه‌ها را اجرا کند.
وی ادامه داد: همچنين تصميم گيری شد که براساس ماده ۷ قانون هدفمند کردن يارانه‌ها به همه خانوارها يارانه تعلق گيرد. اما افراد کم درآمد در اولويت قرار دارد.
عليرضا مرندی و حاجی زاده نيز در جلسه غير علنی امروز توضيحاتی را در ارتباط بهداشت و سلامت ارايه دادند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016