دوشنبه 30 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نقض حق قانونی تفکيک جرايم در بند زنان اوين

هم‌بند بودن و هم‌اتاقی بودن زندانيان زن سياسی با ديگر زندانيانی که به جرايمی چون قتل، فساد مالی، کلاه‌برداری و قاچاق مواد مخدر و غيره متهم هستند مشکلات فراوانی را برای آن‌ها ايجاد کرده‌است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


طبق قانون: مسئولين زندان موظف‌اند حداقل اتاقی جدا در اختيار اين زندانيان قرار دهند چرا که هر روزه متاسفانه زندانيان سياسی با آزار و اذيت ديگر زندانيان هم‌بند که به آن‌ها زورگويی می‌کنند مواجه هستند.
طبق خبرهای دريافتی، موضوع داشتن يک اتاق جدا برای زندانيان زن سياسی، با رييس بند زنان (خانم رضايی) در ميان گذاشته شده‌است اما وی اعلام کرده که به من دستور داده‌اند چنين کاری نکنم.
به‌هرحال گويا اين نقض اوليه حقوق زندانيان با هدف ايجاد فشار بيش‌تر بر روی آنان است و با توجه به مشکلات فراوانی از جمله غذای بی‌کيفيت، عدم رسيدگی به بهداشت عمومی زندان و شيوع حيوانات موذی، عدم هم‌کاری مناسب بهداری زندان برای مداوای بيماران زندانی، بايد اين عدم تفکيک جرايم را نيز به باقی مشکلات زندانيان زن سياسی اوين اضافه کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016