چهارشنبه 1 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير اطلاعات: گروه ترور شيخ‌الاسلام منهدم شد، فارس

خبرگزاری فارس: وزير اطلاعات گفت: گروهک مسئول ترور شهيد شيخ‌الاسلام ناامنی‌های مختلفی در کردستان بوجود می‌آورد که آخرين اقدام آن‌ها شهادت شيخ‌الاسلام بود ديروز نيز کل اين گروه منهدم شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، حيدر مصلحی وزير اطلاعات امروز چهارشنبه در حاشيه جلسه هيئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با پيگيری‌های انجام شده يک گروه يک هفته بعد از شهادت شهيد شيخ‌الاسلام منهدم شدند و برخی نيز در کردستان باقيمانده گروه اولی بود که با برنامه‌ريزی‌های منظم اين گروه نيز منهدم شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با تاکيد بر اينکه اين گروه اوايل انقلاب شکل گرفته بود و اقداماتی نيز در کردستان دنبال می‌کرد، تصريح کرد:‌ کل اين گروه منهدم شد.
وزير اطلاعات در خصوص عوامل قتل شهيد محمدی نيز افزود: پيگيری و پرونده قتل شهيد محمدی مختومه نبوده بلکه درحال پيگيری است که نتايج خوبی را نيز به دست آورديم.
مصلحی در پاسخ به سوالی در مورد اينکه ايتاليا گفته است که معصومی‌نژاد خبرنگار دربند صدا و سيما در رم از اعضای وزارت اطلاعات بوده است، اظهار داشت: اين موضوع دروغ است چرا که ايشان خبرنگار جمهوری اسلامی ايران بوده است.
وزير اطلاعات با اشاره به گروهک کردستان و منهدم شدن آن تصريح کرد: اين گروه ناامنی‌های مختلفی در کردستان بوجود می‌آوردند که آخرين اقدام آن‌ها به شهادت رسيدن شهيد شيخ‌الاسلام بود که بعد از شهادت ايشان نيمی از اين گروه منهدم و در موضوع ديروز نيز کل اين گروه منهدم شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016