چهارشنبه 1 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير کشور: ۳۰ نفر در کُردستان در رابطه با عمليات تروريستی دستگير شدند، ايسنا

وزير کشور از شناسايی و دستگيری يک گروه تروريستی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در سنندج مرکز استان کردستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) به نقل از پايگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور مصطفی محمد نجار طی سخنانی در فرودگاه سنندج اظهار کرد: امروز نيروهای وزارت اطلاعات موفق شده‌اند يک گروه تروريستی که قصد عمليات خرابکارانه در کردستان و خارج از اين استان را داشتند پيش از هرگونه اقدامی دستگير کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان اين‌که " اين افراد از گروه‌های افراطی وابسته جريان های سلفی و وهابی هستند که در سنندج مرکز کردستان دستگير شده‌اند" تصريح کرد: از اين گروه علاوه بر اسناد و مدارک وابستگی به گروه‌های مذهبی افراطی، مقدار قابل توجهی مهمات و سلاح نيز کشف شده است.

وی گفت: طی هفت ماه گذشته در استان کردستان ۳۰ تروريست در قالب هفت گروه جداگانه شناسايی و دستگير شده‌اند که در ميان آن‌ها تنوع وابستگی به گروه‌های سلفی، وهابی، کومله و پژاک ديده می‌شود.

وزير کشور تاکيد کرد: اين گروه‌ها به طور عمده در خارج از مرزهای استان کردستان و توسط ايادی استکبار به ويژه نيروهای آمريکا و صهيونيست حمايت و هدايت می‌شوند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016