شنبه 4 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سردار عليپور: بحث‌های انحرافی در سايت‌ها شديد است، فيلتر کردن چند مطلب کافی نيست، ايلنا

تحرکات نامناسبی از سوی برخی نهادهای به ظاهر اجتماعی و NGOها صورت می‌گيرد که اين نهادها احتياج به سازماندهی دارند/چگونه يک سازمان به يک NGO مجوز می‌دهد اما کنترل نمی‌کند؟ و من در رابطه با امنيتی کردن فضای NGOها فکر می‌کنم


به گزارش خبرنگار ايلنا، سردار محمدرضا عليپور رئيس‌ پليس سابق اطلاعات و امنيت تهران بزرگ و جانشين جديد فرماندهی انتظامی پايتخت در مراسم معارفه خود با تاکيد بر کنترل گسترده بر فضای سايبر و همچنين ماهواره‌ها گفت: سايت‌ها و وب‌سايت‌ها و ماهواره‌ها امنيت اجتماعی را هدف قرار داده‌اند.
وی به انعکاس شايعات به منظور تخريب چهره مسئولان، سوء‌استفاده از مشکلاتی همچون بيکاری و ...... از طريق سايت‌های اينترنتی اشاره کرد و گفت:‌



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


تحرکات نامناسبی از سوی برخی نهادهای به ظاهر اجتماعی و NGOها صورت می‌گيرد که اين نهادها احتياج به سازماندهی دارند.
وی همچنين به گسترش فعاليت‌های شرکت‌های هرمی و لزوم برخورد با اين شرکت‌ها تاکيد کرد.
به گزارش ايلنا، سردار عليپور در حاشيه اين مراسم در جمع خبرنگاران نيز حاضر شد و گفت: برنامه‌های پليس تهران بزرگ بر اساس برنامه‌های راهبردی فرماندهی پايتخت پيگيری می‌شود و بنای‌مان بر اين است که بر اساس خواست مردم اقداماتمان را انجام دهيم.
وی در رابطه با شرکت‌های هرمی نيز گفت: اين موضوع نيز بخشی از نيازهای مردم است که با هماهنگی‌های قضايی برنامه‌هايی در اين رابطه تنظيم شده است.
جانشين فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به دو هزار و ۷۰۰ مورد برخورد با شرکت‌های هرمی تا بهمن ماه سال گذشته گفت: اين اقدامات بسنده نمی‌کند و بخش‌های فرهنگی برای ارتقای آگاهی‌های مردم بايد اقدام کنند.
سردار عليپور در پاسخ به خبرنگار ايلنا، در رابطه با برنامه‌های پليس در بخش سايبر گفت: در بحث‌های سايبری احساسمان اين است که بايد تمرکز بيشتری کنيم چرا که بحث‌های انحرافی شديدی را در سايت‌های اينترنتی می‌بينيم که شايد فيلتر کردن چند مطلب کافی نباشد و نياز به انسجام بيشتری وجود دارد.
جانشين فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در رابطه با NGOها نيز اظهار کرد: در رابطه با NGOها در بخشی از امورات متولی پليس است اما احساسمان اين است که در اين رابطه احتياج به سازماندهی وجود دارد تا متولی‌ خاصی داشته باشد.
وی افزود: نابسامانی در رابطه با NGOها بايد سر و سامان داده شود و حرف ما اين است که نظارت درستی بر اين سازمان‌ها صورت نمی‌گيرد.
عليپور تاکيد کرد: ما با NGO مخالفتی نداريم اما هر کاری بايد برای خودش ساز و کاری داشته باشد؛ چگونه يک سازمان به يک NGO مجوز می‌دهد اما کنترل نمی‌کند؟ و من در رابطه با امنيتی کردن فضای NGOها فکر می‌کنم يک مقدار اغراق می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016