سه شنبه 7 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نايب رئيس کميسيون امنيت ملی: سران اصلی فتنه زير ذره بين نيروهای اطلاعاتی هستند، خبرآنلاين

- برخورد قوه قضاييه با عوامل اغتشاشات رضايت بخش نيست

نايب رئيس کميسيون امنيت ملی با اشاره به اينکه امروز سران اصلی فتنه زير ذره بين نيروهای اطلاعاتی قرار دارند، گفت: اين جريان زير ذره بين نيروهای اطلاعاتی قرار دارد و در صورت بروز کوچکترين عمل خلافی توسط آنها، برخورد شديد دستگاه های مربوطه را در پی خواهد داشت.


محمد کوثری در گفت‌وگو با «شبکه خبر دانشجو»، با اشاره به اينکه جريان فتنه به طور کامل مرده است، اظهار داشت: اين جريان مرده سياسی سعی دارد با هر اقدامی، دوباره خود را در فضای سياسی زنده کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان اين مطلب که اين جريان قصد دارد به اندک طرفداران باقی مانده خود اميدواری بدهد، تصريح کرد: بايد به اين افراد گفت هيچ کدام از اقدامات آنها جواب نخواهد داد؛ چرا که مردم امروز به طور کامل آگاه و هوشيار شده اند و ديگر فريب اظهارات آنها را نمی خورند.

کوثری با اشاره به اينکه امروز مردم فهميده اند که اين جريان به سران اصلی فتنه که همان استکبار آمريکا و انگليس می باشد، وصل است، افزود: اين جريان از هيچ طريقی نمی تواند خود را تطهير کند؛ چرا که در اغتشاشات پس از انتخابات دست آنها برای هميشه برای مردم ايران رو شد.

کوثری با بيان اين مطلب که مردم از اين جريان بريده اند، تصريح کرد: اين جريان زير ذره بين نيروهای اطلاعاتی قرار دارد و در صورت بروز کوچکترين عمل خلافی توسط آنها، برخورد شديد دستگاه های مربوطه را در پی خواهد داشت.

عضو شورای مرکزی فراکسيون اصولگريان با بيان اين مطلب که تا کنون قوه قضائيه و نظام از در رحمت و رافت با اين افراد برخورد کرده اند، اظهار داشت: اين جريان به هيچ عنوان توانايی و جرات اقدامی خلاف قانون را ندارد.

وی از قوه قضائيه به خاطر عدم برخورد قاطع با سران اصلی فتنه در داخل کشور انتقاد کرد و گفت: متاسفانه اقدامات قوه قضائيه در برخورد با عوامل اصلی اغتشاشات تا کنون رضايت بخش نبوده و اميدواريم پس از اين شاهد برخوردهای جدی تر قوه قضائيه باشيم؛ چرا که اين خواسته افکار عمومی است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016