پنجشنبه 9 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

واشنگتن: دولت ايران برای شرکت احمدی‌نژاد در کنفرانس نيويورک درخواست رواديد کرده است، ايلنا

مقام‌های آمريکا با اعلام اين‌که دولت ايران برای شرکت رئيس‌جمهوری اين کشور در کنفرانس هسته‌ای نيويورک درخواست رواديد کرده است، اعلام کردند که با حضور وی در اين کنفرانس مخالفت نمی‌کنند.


ايلنا: مقام‌های واشنگتن اعلام کردند که دولت ايران برای شرکت «محمود احمدی‌نژاد»، رئيس‌جمهوری اين کشور در کنفرانس بازنگری پيمان منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای (ان‌پی‌تی) که هفته آينده در نيويورک آغاز می‌شود، درخواست رواديد کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا به نقل از بی‌بی‌سی، «سوزان رايس»، نماينده آمريکا در سازمان ملل متحد تائيد کرد که دولت ايران برای سفر رئيس‌جمهوری اين کشور به نيويورک درخواست رواديد کرده است.
«فيليپ کراولی»، سخنگوی وزارت خارجه آمريکا در اين‌باره گفت که واشنگتن مانع از حضور محمود احمدی‌نژاد در کنفرانس نيويورک نخواهد شد.
کنفرانس بازنگری پيمان منع گسترش تسليحات اتمی از سوم تا بيست و هشتم ماه می در مقر سازمان ملل متحد در نيويورک برگزار می‌شود و در آن نمايندگان حدود ۱۳۰ کشور عضو ان‌پی‌تی، پيشنهادهای مطرح شده در مورد بازنگری در اين پيمان را بررسی خواهند کرد.
بنا بر اين گزارش، تقاضای رواديد برای شرکت در نشست‌های مربوط به سازمان ملل متحد به‌ندرت رد می‌شود.
به نظر می‌رسد که محمود احمدی‌نژاد قصد دارد هيئت نمايندگی ايران را در اين کنفرانس شخصا رهبری کند. دولت ايران هنوز اين خبر را تائيد نکرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016