جمعه 10 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هنگامه شهیدی: بازنده وزارت اطلاعات است؛ پرونده ام را به دیوان عدالت اداری ارسال کنید، کلمه‬

هنگامه در این ملاقات از ما خواست با توجه به روند غیر قانونی بازداشت وی و اعمال بازجویی های غیر قانونی و حکم ناعادلانه شش سال حبس تعزیری برای او از رئیس قوه قضاییه در خواست کنیم تا ضمن پذیرش اعمال ماده هيجده در مورد این پرونده آن را به دیوان عدالت اداری ارجاع دهند.


کلمه :هنگامه شهیدی روزنامه نگار و فعال اجتماعی خواهان ارسال پرونده اش به دیوان عدالت اداری شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مادر این روزنامه نگار در گفتگو با کلمه، با اشاره به ملاقاتی که روز سه شنبه و به صورت کابینی با او داشته اظهار داشت: هنگامه در این ملاقات از ما خواست با توجه به روند غیر قانونی بازداشت وی و اعمال بازجویی های غیر قانونی و حکم ناعادلانه ۶ سال حبس تعزیری برای او از رئیس قوه قضاییه در خواست کنیم تا ضمن پذیرش اعمال ماده ۱۸ در مورد این پرونده آن را به دیوان عدالت اداری ارجاع دهند.

خانم شهیدی وضع جسمی دخترش را نامساعد توصیف کرده و ضمن ابراز نگرانی درباره وضعیت جسمانی هنگاه شهیدی گفت: وضع روحی هنگامه خیلی خوب بود و او روز گذشته از بند عمومی زندان اوین، از اندرزگاه ۴ با آقای مهدی کروبی تماس گرفت و صحبت کرده است.

به گفته مادر هنگامه شهیدی، این روزنامه نگار در تماس تلفنی با آقای کروبی گفته است: بازجویان وزارت اطلاعات که در پی تایید حکم محکومیت سنگین از دادگاه تجدیدنظر بودند برنده این بازی نیستند و این روزها خواهد گذشت و روسیاهی به زغال خواهد ماند.

هنگامه شهیدی همچنین در این گفتگوی تلفنی به مهدی کروبی گفته است: برای شما عمری طولانی از خداوند طلب می کنم تا نتیجه تلاش هایتان را برای تحقق آرمانهای جنبش سبز ببینید و عمر کسانی کوتاه شود که در مسیر این یار دیرینه امام راحل سنگ اندازی می کنند.

هنگامه شهیدی در جریان انتخابات سال گذشته در ستاد انتخاباتی مهدی کروبی فعالیت داشت.

هنگامه شهیدی که به ۶ سال حبس تعزیری محکوم شده است روز دوشنبه از بند ۲۰۹ به بند عمومی منتقل شده و در اندرزگاه ۴ به سر می برند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016