شنبه 11 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آيا دادرسی هست؟ نامه مادر اکبر کرمی، پزشک در بند

به نام خدا

آيا دادرسی هست؟

فرزندم، آقای دکتر اکبر کرمی پزشک و پژوهشگر و از مدافعان حقوق بشر! حدود ۱۶۰ روز پيش در قم در مطب خود بازداشت شده، و کامپيوتر و ياداشت‏ها ووسايل شخصی او را نيز برده‏اند. مدّتها کسی پاسخگوی نگرانی مادر سالخورده و بيمار و همسر و فرزند و برادران و خواهران و دوستان او نبود، و از دليل بازداشت او، جز از سنگين بودن پرونده‏ی‏اش، برای‏ارعاب خانواده‏اش چيزی نمی‏گفتند. اينک پس از ماه‏ها انفرادی و انواع فشار و تحميل، تبليغ عليه نظام و تشويش اذهان عمومی و اهانت به مقامات دولتی را به او نسبت می‏دهند، و همچنان بلاتکليف دربند اسارت و فشار است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


از همه‏ی خيرخواهان و دلسوزان برای نجات او مدد می‏جوييم و از مقامات مسئول، تقاضای رفع مظلوميت از فرزندم و پاسخ‏خواهی از کسانی را داريم که اين‏همه فشار و آزار را برای وادارساختن او به اعتراف به‏کارهای ناکرده و حرف‏های نزده را داريم. آيا دادرسی هست؟

مادر سالخورده‏ی زندانی سياسی - عقيدتی دکتر اکبر کرمی


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016