یکشنبه 19 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کلن: تجمع عليه اعدام پنج تن از فرزندان ايران، يکشنبه ۹ ماه می

امروز بار ديگر ۵ تن از فرزندان ايران را به اتهامات واهی عوامل ضد انقلاب اعدام کردند

فرزاد کمانگر معلم و شيرين علم هولی به همراه سه تن ديگر اعدام شدند

مهدی اسلاميان را دادستانی تهران از عوامل انفجار بمب در حسينيه‌ی سيدالشهدا در شيراز اعلام کرده است. فرزاد کمانگر، علی حيدريان و فرهاد وکيلی را به اتهام عضويت در حزب کارگران کردستان (ترکيه)، PKK، دستگير کرده بودند. اتهام شيرين علم‌هولی، عضويت در گروه کردی "پژاک" بوده است.

سکوت هر ايرانی به نوعی تاييدی در تکرار اين اعمال وحشيانه رژيم افسار گسيخته جمهوری اسلامی ست. اگر در مقابل اعدام ها سکوت کنيم فردا نوبت به فرزندان و خواهر و برادران ما هم خواهد می رسد

کلن ميدان رودلف پلتز ساعت ۱۷

جمعی از ايرانيان کلن



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عبدالله مومنی که يکهفته پس از انتخابات رياست جمهوری در ۲۲ خرداد ماه در تهران بازداشت شد، درجريان برگزاری يک دادگاه نمايشی و پس از تحمل سه ماه شکنجه های شديد جسمی و روحی به موجب رای دادگاه بدوی به تحمل شش سال حبس و اجرای دو سال حبس تعليقی (مجموعا ۸ سال) محکوم شده بود.

گفتنی است پيش از اين ايرنا (خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی) در خبری کذب اعلام کرده بود که حکم عبدالله مومنی به دو سال حبس کاهش يافته است.

عبدالله مومنی پس از مدت کوتاهی مرخصی ۲۴ فروردين درپی عدم پذيرش فشارهای غيرقانونی ماموران امنيتی جهت انجام مصاحبه و ... به زندان بازگردانده شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016