سه شنبه 21 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ديدار مادر هنگامه شهيدی با هاشمی رفسنجانی، کلمه

مادر هنگامه شهيدی در ديدار با آيت الله هاشمی رفسنجانی ،رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام از رنج هايی که در چند ماهه گذشته بر خود و فرزندش زندانی اش رفته است با وی سخن گفت.

بنا به گزارش های رسيده به کلمه، آيت الله هاشمی رفسنجانی ضمن اظهار تاسف از شرايط هنگامه شهيدی ،مادر وی را به صبر فراخواند و آرزوی آزادی همه زندانيان سياسی از جمله روزنامه نگاران دربند را کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ناهيد کرمانشاهی ،مادر هنگامه شهيدی در اين ديدار نامه ای را نيز تقديم رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام کرد.

متن اين نامه که در اختيار سايت کلمه قرار رگفته است به اين شرح است:

رياست محترم مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخيص مصلحت نظام

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد(ص) و ادای ادب به محضر جنابعالی

اينجانب ناهيد کرمانشاهی مادر هنگامه شهيدی روزنامه نگار و مشاور دبير کل و عضو حزب اعتماد ملی از شما تقاضامندم با توجه به روند غير قانونی بازداشت و بازجوييها و حتی اعمال فشار وزارت اطلاعات به دادگاه تجديد نظر برای تاييد حکم دادگاه بدوی،از رياست قوه قضاييه به عنوان رئيس تشخيص مصلحت نظام بخواهيد اين پرونده مجدادا مورد بررسی قرار گيرد و برای اعمال ماده ۱۸ به ديوان عالی کشور ارسال شود.

درادامه از شما به عنوان رياست مجلس خبرگان و کسی که در برهه های متفاوتی از دوران انقلاب نقش موثر خودش را نشان داده است خواستار شده که مجدادا به صورت پررنگ تر در عرصه سياست ظهور کنيد و بتوانيد مانع از فرصت طلبی افرادی شويد که از غيبت شما سوء استفاده می کنند و زمينه های قانون شکنی و ظلم را در جامعه رواج می دهند

لازم به ياد آوری است که اينجانب خواهر دو تن از شهدای دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی هستم و خود وخانواده و همچنين دخترم به مبانی قانون اساسی و چهار چوبهای نظام اسلامی پايبند بوده و همواره در ادامه راه آرمانهای امام راحل فعاليت داشته و از هيچ کوششی فروگذاری نکرد‌ه‌ايم.

با آرزوی سلامتی و توفيق روزافزون

ناهيد کرمانشاهی ۸۹/۲/۱۸


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016