پنجشنبه 23 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی نژاد: دولت بعدی انقلابی‌تر از دولت ما خواهد بود، ايلنا

رئيس‌جمهور گفت: اگر اين دولت را انقلابی اعلام کنيم شک نکنيد دولت بعدی ده برابر انقلابی‌تر از دولت ما خواهد بود.
به گزارش خبرنگار ايلنا از ياسوج، محمود احمدی نژاد در نشستی با مديران کهگيلويه و بويراحمد در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی ياسوج افزود: آنهايی که می‌نشيند و کميته‌ای را تشکيل می‌دهند تا بگويند اين دولت انقلابی نيست و برای اقدامات آن مانع‌تراشی می‌کنند بدانند که آب در هاون می‌کوبند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان اينکه موضوع که از وضعيت کشورهای دنيا اطلاع کافی دارم، يادآور شد: در همه جای دنيا حتی در آمريکا و اروپا مردم از حاکمان دنيا مايوسند و تنها يک نقطه اميد دارند و آن هم ايران اسلامی است.
وی گفت: امروزه در داخل و خارج از کشور عده‌ای نمی‌فهمند که ايران اسلامی يک مکتب، سنگر، پناهگاه، نقطه اميد، نشاط، انگيزه و پرچمی در دنياست.
رئيس‌جمهور در ادامه سخنان خود بزرگ‌ترين ماموريت مديران را خدمت به مردم عنوان و اظهارداشت: بايد دنيا را برای ظهور حضرت مهدی فراهم ‌سازيم.
احمدی نژاد عشق به مردم را عشق به خداست دانست و يادآور شد: خادم مردم بايد عاشق باشد و اگر نباشد قوه خلاقيتش شکوفا نمی‌شود.
وی در ادامه به استعدادهای طبيعی و خدادادی کهگلويه و بويراحمد وتاکيد کرد که صنايع بزرگ به تنهايی گره‌گشای مشکلات استان نيست و بايد صنايع کوچک در سطح گسترده در اين استان احداث و راه اندازی شود.
وی گفت: مهندس نوذری استاندار استان هر زمان که خواست می‌تواند برای اجرايی نمودن برنامه‌های عمرانی و فرهنگی استان واردهيات دولت شود و هر وزيری که به استان شما نيامد خودم آن وزير را به اين استان می‌آورم.
احمدی نژاد افزود: ‌سقف اعتبارات در برخی بخش‌ها برای استان نامحدود است و هرچه بخواهيد دولت شما را حمايت می‌کند.
احمدی‌نژاد تاکيد کرد: دولت به طور کامل و در حد توان در کهگلويه و بويراحمد برای رفع نابسامانی‌ها کمک خواهد کرد و در اين بين هيچ کوتاهی نخواهد کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016