چهارشنبه 29 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پيام سازمان های جبهه ملی ايران در خارج از کشور به روزنامه نگاران و فعالان سياسی متحصن در پاريس

به تحصن کنندگان در شهر پاريس، روزنامه نگاران و فعالان سياسی ايرانی،
در اعتراض به سرکوب و اعدام در ايران

سازمانهای جبهه ملی ايران در خارج از کشور بهترين درود های خود را به روزنامه نگاران و فعالان سياسی عزيز تحصن کننده در شهر پاريس، تقديم ميدارد. اين مبارزين آزاديخواه برای اعتراض به سرکوب و اعدام در ايران به تحصن نشسته اند تا توجه مردم جهان را به جنايات حکومت در ايران معطوف دارند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


جمهوری اسلامی حکومت روحانيون و نظاميان فاسدی است که برای ادامه حيات خود بهر جنايتی دست ميزنند. سران حکومت در تقلب ننگين خود در اتنخابات اخير ثابت نمودند که برای رای و نظر مردم پشيزی ارزش قائل نيستند. آنها خود را نماينده خداوند قلمداد نموده و بابخرادنه تصور ميکنند که ميتوانند بدون گردن گذاشتن به خواست مردم همچنان به حکومت ادامه دهند. اين اقليت بر قدرت نشسته هرگز مورد اعتماد اکثريت بزرگ مردم ايران نبوده و نيست. حکومت جهل و زور برای ادامه حيات خود راهی جز سرکوب مردم معترض، زندان، شکنجه زندانيان سياسی، تجاوز به آنان و اعدام نميشناسد.

اقدام شما برای افشاء اين رژيم و رساندن صدای اعتراض مردم ايران به جهانيان بسيار بجا و مورد احترام است. ما در خارج از کشور هميشه وظائف مهمی را در پشتيبانی از مبارزات درون کشور بعهده داشته ايم. مردم آگاه ايران در بيش از صد سال گذشته برای آزادی، دموکراسی و جدائی دين از حکومت مبارزه کرده اند و تا رسيدن به اين اهداف از پای نخواهند نشست.

برای تحصن شما آرزوی موفقيت داريم.

هيات اجرائی سازمانهای جبهه ملی ايران در خارج از کشور
مهندس کامبيز قائم مقام ـ مهندس بهمن مبشری - دکتر همايون مهمنش
چهارشنبه بيست و نهم ارديبهشت ۱۳۸۹ برابر نوزدهم ماه مه ۲۰۱۰
info@iranazad.info
http://www.iranazad.info/


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016