پنجشنبه 30 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تاکيد بر حمايت قاطع از جنبش سبز، در ديدار محمد خاتمی و عبدالله نوری، جرس

جــرس: عبدالله نوری و محمد خاتمی، طی ديداری که طی روزهای اخير با يکديگر داشتند، برتداومِ همراهی و پشتيبانیِ موثر احزاب اصلاح طلب و نيز فعالان سياسی جنبش سبز از مواضع ميرحسين موسوی و مهدی کروبی تاکيد کردند.

به گزارش منابع خبری جرس، در ديدار وزير کشور و رئيس دولت اصلاحات که در آستانه خرداد ماه انجام شد، بر اهميت نزديکی وهمگرايی رهبران جنبش و ارتباط موثر با طبقات مختلف جامعه - خصوصا اقشار مستضعف و محروم جامعه - تاکيد گرديد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين گزارش خاطرنشان می سازد طی ديدار اين دو فعال اصلاح طلب، موضعگيری صريح و شفاف جنبش سبز نسبت به "مشکلات اقتصادیِ ناشی از سوء مديريت شديد در سالهای اخير"، "امتياز دهی روزافزون حکومت در عرصه بين المللی"، "فشار و سرکوب شديد معترضان و فعالان سياسی در داخل" و "ناديده گرفتن حقوق مردم توسط حکومت"، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

گزارش ارسالی به جرس همچنين متذکر گرديد برخی از منابع خبری حامی دولت، با انتشار خبر اين ديدار که از طريق شنودهای مختلف دستگاههای اطلاعاتی صورت گرفت، قصد داشتند اشراف اطلاعاتی خود بر ديدارها و جلسات رهبران و فعالان جنبش را خاطرنشان کنند و در جهت اختلاف اندازی در جنبش استفاده کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016