پنجشنبه 30 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جعفر پناهی سينماگر جسور ايرانی به دو خواسته خود دست يافت، پوياخبر

خبرنگار پويا خبر از تهران گزارش می دهد که جعفر پناهی سينماگر جسور و نامدار ايرانی صبح امروز در پی پنجمين روز اعتصاب غذای خشک موفق شد در حضورعباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران، فريده غيرت وکيل مدافع خود و نيز خانواده اش را ملاقات نمايد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


جعفر پناهی به دادستان تهران اعلام کرد تا متحقق شدن سومين خواسته اش به اعتصاب غذای خود ادامه خواهد داد.
عباس جعفری دولت آبادی ضمن در اختيار گذاردن پرونده جعفر پناهی به وکيل وی اعلام کرد: «پرونده به دادگاه انقلاب ارجاع داده شده است تا روال قانونی خود را طی روزهای آينده دنبال کند».
اين احتمال وجود دارد روز شنبه هفته آينده جعفر پناهی همراه فريده غيرت در دادگاه انقلاب در برابر اتهامات وارده از خود دفاع نمايد.
هم چنين در پی تلاش هنرمندان ايرانی و فرانسوی مقيم پاريس قرار است طی روزهای آينده هيئتی چهار نفره از سوی فردريک ميتران وزير فرهنگ و برنارد کوشنر وزير امور خارجه راهی ايران شوند تا درخواست کتبی خود را جهت آزادی فوری اين سينماگر برجسته به مقامات دولت احمدی نژاد ارائه دهند.
فرهنگسرای پويا – پاريس


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016