چهارشنبه 5 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

زندانيان سياسی اوين در حمايت از مجيد توکلی دست به اعتصاب غذا زدند، هرانا

خبرگزاری هرانا - جمعی از زندانيان سياسی زندان اوين در اعتراض به انتقال دوباره مجيد توکلی به سلول انفرادی و در راستای اعلام همبستگی با اعتصاب غذای اين دانشجوی در بند دست به اعتصاب غذا زدند.

يکی از اين زندانيان با اعلام اين خبر به هم ميهن، از رفتار غير قانونی مسئولين زندان انتقاد کرد و آنها را به تحمل و مدارا با منتقدان دعوت کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مجيد توکلی دانشجوی معترض به نتيجه انتخابات رياست جمهوری چهار روز پيش به دليل اعتراض به زدن چشم بند به زندانيان سياسی به سلول انفرادی منتقل شد.

او توسط نيروهای امنيتی به مدت ۲۰ روز به سلول انفرادی منتقل شده است.

بر اساس گزارش رسانه ها دستور انتقال مجيد توکلی به سلول انفرادی توسط دادستانی تهران صادر شده است. بنابر اين خبرها مجيد توکلی در انتهای هفته گذشته نامه ای تفصيلی پيرامون وضعيت کنونی ايران نوشته است که اين مساله باعث واکنش شديد ماموران امنيتی شده است. ماموران پس از اطلاع از نوشته شدن اين نامه مجيد توکلی را تهديد به قتل کرده اند. هم چنين در پی حضور نماينده دادستانی در زندان اوين در روز يکشنبه و بحث و جدل مجيد توکلی با او به دليل زدن چشم بند به زندانيان، دستور انتقال توکلی به سلول انفرادی صادر شده است.

يکی ديگر از اين زندانيان اعتصابی در گفتگو با هم ميهن، از وضعيت جسمی مجيد توکلی ابراز نگرانی کرد و گفت: متاسفانه جوانانی چون او که با فعاليت های مسالمت آميز و با نشاط انتقاد می کنند به جای درک و تحمل متقابل از سوی مسئولين قضايی و امنيتی با واکنش تند و ناشکيبايی مواجه می شوند.

او افزود: امروز چهارشنبه ۵ خردادماه چهارمين روز اعتصاب غذای خشک توکلی است و قطعا در يکی، دو روز آينده حال او رو به وخامت خواهد گذاشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016