پنجشنبه 6 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تجمع سکوت صدها دانشجوی دانشگاه های فردوسی و آزاد مشهد در سالگرد دوم خرداد، دانشجونيوز

در پی فراخوان دانشجويان سبز دانشگاه های آزاد و فردوسی مشهد برای تجمع سکوت در اين دانشگاه ها ، تجمع سکوت در سالگرد دوم خرداد در دراين دو دانشگاه برگزار شد.

به گزارش دانشجونيوز، صدها تن از دانشجويان دانشگاه های آزاد مشهد و فردوسی در اين تجمعات در صحن اين دو دانشگاه شرکت کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دانشجويان دانشگاه آزاد مشهد طبق قرار قبلی مقابل ساختمان سلف سرويس اين دانشگاه متحصن شدند.

گفتنی است دانشجويان در اين تجمع که با سکوت کامل برگزار شد ، با در دست داشتن پلاکاردها و نماد های سبز از جنبش سبز وآقايان موسوی و کروبی حمايت کردند.

در پايان اين تجمع دو ساعته رئيس و تعدادی از کارکنان حراست دانشگاه ازاد مشهد دانشجويان را به برخورد انضباطی تهديد نمودند.
همچنين گفتنی است صدها تن از دانشجويان دانشگاه فردوسی مشهد نيز در سالگرد دوم خرداد و در اعتراض به تفکيک جنسيتی و بی حرمتی به دانشجويان تجمع اعتراضی برگزار کردند.

صدها تن از دانشجويان اين دانشگاه با حضور در مقابل دانشکده مهندسی از ساعت ۱۲ تا ۳ عصر يکشنبه دوم خرداد در اين تجمع شرکت کردند.

همچنين در چند مورد بين دانشجويان معترض و بسيجی ها درگيری لفظی پيش آمد که با خويشتن داری سبزها از وقوع درگيری جلوگيری شد.

شايان ذکر است در حاشيه مراسم يکی از بسيجی با اين ادعا که ما در به هم زدن مراسم های شما تخصص داريم سعی در تحريک دانشجويان داشت که ناکام ماند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016