پنجشنبه 6 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احضار مجدد بهاره هدايت به دادگاه انقلاب، کلمه

بهاره هدايت از جمله دستگير شدگان حوادث پس از انتخابات می‌باشد که از ۹ دی‌ماه ۸۸ تاکنون در زندان اوين به‌سر می‌برد. وی در دادگاه بدوی به نه سال ونيم حبس محکوم شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بهاره هدايت عضو شورای مرکزی و سخنگوی دفتر تحکيم وحدت که به تازگی در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب به نه سال وشش ماه حبس تعزيری محکوم شده‌است،روز دوشنبه از سوی شعبه ۴ بازپرسی امنيت به دادگاه انقلاب احضار شد.

بنا به گفته خانواده اين فعال دانشجويی دليل اين احضار در رابطه با پرونده بازداشت وی در ۱۸ تيرماه ۱۳۸۶ عنوان شده است. گفتنی‌ست بهاره هدايت به همراه ساير اعضای شورای مرکزی دفتر تحکيم وحدت در سالروز ۱۸ تيرماه ،در سال ۸۶ به علت تحصن مقابل دانشگاه اميرکبير در اعتراض به برخوردهای غيرقانونی حکومت با دانشجويان، دستگير و پس از گذراندن يک‌ماه در سلول انفرادی بند ۲۰۹ با قيد وثيقه آزاد شده بود.بهاره هدايت ازجمله دستگير شدگان حوادث پس از انتخابات می‌باشد که از ۹ دی‌ماه ۸۸ تاکنون در زندان اوين به‌سر می‌برد. وی در دادگاه بدوی به نه سال ونيم حبس محکوم شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016