شنبه 8 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بهمن احمدی امويی فردا به زندان اوين باز می گردد، کانون زنان ايرانی

کانون زنان ايرانی -بهمن احمدی امويی ، روزنامه نگار فردا به زندان اوين باز می گردد . امروز هشتم خرداد ماه طی تماسی تلفنی از دادستانی تهران به اين روزنامه نگار گفته شد که مرخصی اش تمديد نشده و بايد خود را تا شب به زندان اوين معرفی کند .

بهمن احمدی امويی اما چون قصد دارد که فردا همسرش ، ژيلا بنی يعقوب را در دادگاهی که برايش برگزار می شود همراهی کند. به مسولان دادستانی اعلام کرد که فردا خود را به زندان اوين معرفی می کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بهمن احمدی امويی و همسرش در شامگاه ۳۰ خرداد ماه سال گذشته در منزل شان بازداشت و راهی زندان اوين شدند . اين روزنامه نگار در دادگاه اوليه ای که برايش تشکيل شد به هفت سال و چها ر ماه زندان محکوم شد . اما سپس در دادگاه تجديد نظر حکمش به پنج سال حبس قطعی تبديل شد . او در ۲۷ اسفند ماه سال جاری با توديع وثيقه پانصد ميليونی به مرخصی آمد .

دادگاه ژيلا بنی يعقوب نيز فردا در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب برگزار خواهد شد .دادگاهی که بهمن قبل از بازگشت به زندان قصد همراهی همسرش در آن را دارد .

بهمن احمدی امويی در يادداشتی که در وبلاگ شخصی خود نوشته است از همه دوستانش خداحافظی کرده است.

او در بخشی از يادداشتش نوشته است ": دلم می خواست خيلی کارها بکنم و خيلی جاها بروم و خيلی ها را ببينم اما موفق نشدم . ولی خوشحالم . راستش خجالت آور بود که بسياری از دوستان در زندان هستند و من بيرون . ديگر در اين روزهای آخر پيش خودم شرمنده بودم. شرمنده دانشجويان و روزنامه نگارانی که در شرايط سختی در زندان به سر می برند. کم کم داشتم به خودم بدبين می شدم که چرا کسی سراغی از من نمی گيره که برگردم به زندان "

او همچنين نوشته است :" به من گفتند که بايد امشب به زندان اوين برگردم . اما فردا دادگاه ژيلا است و من می خواهم با او در دادگاهش باشم .برای همين احتمالا يه روز غيبت دارم! در مدتی که زندان بودم دوستان زيادی برای من و ژيلا زحمت کشيدند . با هيچ کلامی نمی تونم از آنها تشکر کنم."


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016