دوشنبه 10 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ترک تهران به ۳۲۶ شرکت دولتی ابلاغ شد، تعيين شيوه انتقال شرکت ها، مهر

معاون نوسازی و تحول اداری رياست جمهوری از ابلاغ انتقال از شهر تهران به ۳۲۶ شرکت دولتی خبر داد و گفت: دولت شيوه انتقال و هماهنگی با استانهايی که به انتخاب خود شرکتها بخواهند به آنجا بروند را نيز مشخص کرده است.
احمد بزرگيان در گفتگو با مهر درباره آخرين وضعيت شرکتهای دولتی که بر اساس اعلام دولت قرار است از تهران به ديگر شهرها نقل مکان کنند، گفت: آن چيزی که توسط هيئت دولت مصوب شده است هم اکنون بيش از ۱۶۰ عنوان شرکت دولتی که ۱۱۵ عنوان آن فقط در تهران دفتر کار دارند ولی طبق اساسنامه آنها، محل استقرار شرکت در خارج از تهران است، جزو ليست خروج محسوب می شوند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: در مجموع شرکتهايی که بايد از تهران بروند ۳۲۶ شرکت است که از اين طريق براساس برنامه از پيش تعيين شده دولت، خروج از پايتخت به آنها ابلاغ شده است، ضمن اينکه در اين زمينه برای شرکتها و زيرگروههای آنها نيز زمان خروج از تهران تعيين شده است.

پيش از اين دولت فهرست ۱۶۳ شرکت و سازمان‌ دولتی را که بايد از تهران منتقل شوند، اعلام کرده بود.

معاون نوسازی و تحول اداری رياست جمهوری افزود: همچنين در ابلاغيه دولت ليست شرکتها، شيوه انتقال و هماهنگی با استانهايی که به انتخاب خود شرکتها بخواهند به آنجا بروند نيز مشخص شده است.

بزرگيان با اشاره به اينکه در اين زمينه با کارگروههای استانها و وزارتخانه ها در استانها هماهنگی های لازم شده است، گفت: بر اساس ظرفيتها و آمايش سرزمينی استانها اين شرکتها می توانند جذب شوند.

به گزارش مهر، کارگروه انتقال کارکنان دولت از شهر تهران تاکيد کرده است که همه سازمان‌ها و شرکتهای دولتی - مورد ابلاغ دولت - به انتقال از تهران هستند و موارد استثنا فقط با پيشنهاد بالاترين مقام دستگاه و تصويب اين کارگروه تعيين خواهد شد.

وی از ادامه ثبت نام کارمندان متقاضی خروج از پايتخت خبر داد و ضمن اشاره به استقبال خوب کارمندان دستگاههای دولتی از اين تصميم، گفت: تا عصر يکشنبه حدود ۴ هزار نفر از کارمندان دولت توانسته اند تقاضای خود را در سايت ثبت نامی خروج از تهران ثبت کنند.

معاون نوسازی و تحول اداری رياست جمهوری اظهار داشت: در اين بخش مشکلات مربوط به کندی سرعت اينترنت در کشور و پايين بودن ظريت پهنای باند کمی مشکل ساز شده است به نحوی که به صورت همزمان افراد زيادی نمی توانند در سايت ثبت نام کنند و اين مسئله از سرعت ثبت نامها کم می کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016