پنجشنبه 13 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تحت فشار و اذيت وآزار قرار دادن حسن ترلانی، دانشجوی زندانی در زندان کرمان، فعالين حقوق بشر و دمکراسی

زندانی سياسی حسن ترلانی در طی روزهای گذشته که بصورت روزانه توسط بازجويان وزارت اطلاعات از بند خارج می شود و ساعتها مورد بازجويی قرار می گيرد.بازجويان وزارت اطلاعات او را مورد اذيت وآزار و تهديدات های مختلف قرار می دهند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دانشجوی زندانی حسن ترلانی ۲۳ ساله تنها زندانی سياسی که به زندان مرکزی کرمان تبعيد شده است. او در بند جوانان و در کنار زندانيان عادی و خطرناک که اکثرا معتاد به مواد مخدر هستند نگه داری می شوند.همچنين برای تحت فشارهای روحی قرار دادن او زندانيان که در آستانه اعدام هستند را به سلول وی منتقل می کنند و پس از مدتی آنها را اعدام می کنند. او از برقراری ارتباط با ساير زندانيان منع شده است و مسئولين زندان سعی دارند برای تحت فشار ورحی قرار دادن او ،او را در يک حالت ايزوله نگه دارند.

از زمان تبعيد به زندان کرمان تا به حال خانواده اش عليرغم صرف هزينه های زياد و طی مسافت طولانی اجازه ملاقات حضوری با فرزندشان نيافته اند و فقط می توانند ۱۵ دقيقه با فرزندشان در ماه بصورت کابينی و پشت شيشه های تيره و ميله های فلزی با او ملاقات کنند. او اجازه ندارد از شرايط و وضعيت خود با خانواده اش صحبت کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016