یکشنبه 16 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سپاه پاسداران برای اسکورت نظامی کشتی های کمک به غزه اعلام آمادگی کرد، راديو بين المللی فرانسه

بيژن برهمندی - نماينده ولی فقيه اعلام کرد که سپاه گوش بفرمان فرمانده کل قوا است و اگر رهبر دستور صادر کند، نيروی دريائی سپاه "با همه توان و امکانات خود برای برقراری امنيت کاروان های اعزامی به غزه اقدام عملی خواهد کرد."
نماينده ولی فقيه در نيروی دريائی سپاه پاسداران امروز اعلام کرد نيروی دريائی سپاه با اقتدار کامل، آمادگی دارد که با همه توان و امکانات "کاروانهای آزادی و صلح" را که حامل کمکهای انسان دوستانه از سراسر جهان به غزه هستند، اسکورت کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حجت الاسلام علی شيرازی مدعی شد که پس از حمله اسرائيل به کشتی ها، "اين وظيفه جمهوری اسلامی است" که از مردم غزه دفاع کند.

نماينده ولی فقيه ياد آور شد که سپاه گوش بفرمان فرمانده کل قوا است و اگر رهبر دستور صادر کند، نيروی دريائی سپاه "با همه توان و امکانات خودبرای برقراری امنيت کاروان های اعزامی به غزه اقدام عملی خواهد کرد."

انتشار اين خبر در حالی انجام می گيرد که صبح امروز مدير امور بين الملل جمعيت هلال احمر جمهوری اسلامی از اعزام وارسال دو کشتی حامل کمک های مردمی برای مردم غزه خبر داد. او اضافه کرد که اين کار "تا پايان هفته" انجام خواهد گرفت.

عبدالرئوف اديب زاده امروز در گفتگو با خبرنگاران فاش کرد که دو کشتی يکی حامل کمک های مردم و ديگری حامل امدادگران با محوريت جمعيت هلال احمر خواهد بود. او تصريح کرد که اين کشتی ها، نه از طريق يک کشور واسط، بلکه بطور مستقيم از سوی کشور خودمان اعزام خواهند شد.

مدير امور بين الملل جمعيت هلال احمراعلام کرد که داوطلبان عزيمت به غزه می توانند در هلال احمر ثبت نام کنند.

بايد اضافه کرد که عصر امروز مدير عامل جمعيت هلال احمر قم در جمع خبرنگاران اعلام آمادگی کرد که قادر است از جوانان و "مردم آزاده قم" برای اعزام وامداد رسانی به مردم غزه ثبت نام کند. او آخرين مهلت ثبت نام را بيست خرداد يعنی تا چهار روز ديگر اعلام کرد.

بايد ياد آوری کرد که زبان بکار رفته از سوی مسئولان هلال احمر، هم صبح امروز در تهران و هم امروز عصر در قم، يک زبان خبر رسانی معمولی نبود و به شيوه های رايج در ايران، لحنی حماسی، تبليغاتی، مذهبی و تهييج کننده داشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016