پنجشنبه 20 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دابلين (ايرلند): تجمع اعتراضی در سالگرد ۲۲ خرداد، شنبه ۱۲ ژوئن

ايرانيان مقيم ايرلند روز شنبه، ۱۲ جون همزمان با اولين سالگرد دهمين انتخابات رياست جمهوری در ايران در اعتراض به «تقلب» در انتخابات و نقض حقوق بشر در ايران گردهم می‌آيند.

در فراخوان اين تجمع آمده است:

«ما ايرانيان مقيم ايرلند يکبار ديگر برای پاسداشت کرامت وشرافت انسانی همگام وهم آوا با هم ميهنانمان در ايران و سرتاسر دنيا گردهم می آييم تا نقض گسترده حقوق اوليه انسانها را محکوم نماييم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کشتار, بازداشت و شکنجه های قرون وسطايی دگرانديشان در حوزه های دانشگاه، زنان ، مطبوعات ، اتحاديه های کارگری ، معلمان و اقليتهای قومی ومذهبی را محکوم می کنيم وبرانيم تا با حمايت آگاهانه خود صدای مردم ايران را به گوش جهانيان و سازمانهای بين المللی حقوق بشر برسانيم.
از آنجا که در جريان اعتراضات پس از انتخابات هزاران نفردستگير و دهها تن کشته و شماری نيز در دادگاههای نمايشی به اعدام و حبس های طولانی مدت محکوم شدند، ما تمام جهان را فرامی خوانيم تا اقدامات ضد بشری حاکمان ايران را محکوم کنند.
با شد که۲۲ خرداد ۸۹ برگ زرينی در تاريخ جنبش آزاديخواه مردم ايران باشد.»

زمان: ساعت ۱۳-۱۵ روز شنبه ۱۲ جون
مکان: GPO, O’Connell Street, Dublin


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016