شنبه 22 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

افزايش ۱۵ درصدی بهای لبنيات و نوسان شديد قيمت گوشت در تهران، ايلنا

در حال حاضر در اين بازار و به گفته فعالان و مشتريان آن، هر کيلو گوشت به طور ميانگين بين ۱۶ تا ۲۰ هزار تومان به فروش می‌رسد و اين از رکورد در اين بازار حکايت دارد.


ايلنا: افزايش ۱۵درصدی قيمت لبنيات، نوسان شديد گوشت قرمز‏ و ورود محصولات کشاورزی از کشور چين باعث شده تا بازار مصرفی ايران و به خصوص تهران بيش از پيش با نابسامانی مواجه شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار ايلنا، در بخش خشکبار و آجيل، قيمت‌ها اگرچه با افزايش همراه نشده‌اند اما ورود محصولاتی همچون بادام چينی در نوع خود به اين بازار حال و هوای ديگری داده است.
يک فعال بازار در اين مورد اظهار داشت: قيمت‌های خشکبار و آجيل نسبت به ماه‌های اخر سال ۸۸ چندان تغيير نکرده‌اند اما نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزايش ۵ درصدی همراه شده‌اند.
اين درحالی است که مغازه‌های خشکبار و آجيل نسبت به مدت مشابه در سال گذشته و يا حتی ماه‌های واپسين سال از تراکم مشتری در آنها خبری نيست.
بازار گوشت نيز در اين ميان هنوز بی‌ثبات و با نوسان قيمتی همراه است.
در حال حاضر در اين بازار و به گفته فعالان و مشتريان آن، هر کيلو گوشت به طور ميانگين بين ۱۶ تا ۲۰ هزار تومان به فروش می‌رسد و اين از چرخش قيمت‌ها در اين بازار حکايت دارد.
لبنيات هم که تا پيش از اين رييس اتحاديه کارخانه‌داران لبنی و هم رييس اتحاديه دامداران ايران از عدم افزايش قيمت آن خبر داده بودند از رشد قيمت بی نصيب نبوده است.
يک فعال بازار در اين رابطه به خبرنگار ايلنا گفت: قيمت فرآورده‌های لبنی با رشد ۱۵درصدی همراه بوده است. اما جالب اينجا است که مسوولين هر گونه افزايش قيمتی را در بازار اين محصولات تکذيب می‌کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016